Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull εκμεταλλεύθηκε συγκυρίες και σοβαρά λάθη αντιπάλων του (ιδίως του Λάντο Νόρις), πανηγύρισε την πρώτη νίκη του μετά από τέσσερις και πλέον μήνες -από το γκραν πρι της Ισπανίας- και αύξησε σε 62 βαθμούς τη διαφορά του από τον Νόρις. Ο Βρετανός «πιλότος» της McLaren τερμάτισε έκτος, αλλά κινδυνεύει ακόμη και με ακύρωση, καθώς φάνηκε να υποπίπτει σε παράβαση στην εκκίνηση του γύρου σχηματισμού.
Τον Φερστάπεν πλαισίωσαν στο βάθρο οι δύο Γάλλοι οδηγοί της Alpine, με τον Εστεμπάν Οκόν να τερματίζει δεύτερος και τον Πιερ Γκασλί τρίτος, σε μία μνημειώδη επιτυχία για μία από τις λεγόμενες «μικρές» ομάδες της Φόρμουλα Ενα. Μάλιστα, η Alpine μέσα σε έναν αγώνα κέρδισε τρεις θέσεις στη βαθμολογία των κατασκευαστών, ανεβαίνοντας από την ένατη στην έκτη!
Η χθεσινή καταρρακτώδης βροχή, που οδήγησε σε αναβολή των δοκιμαστικών για σήμερα το μεσημέρι (ξημερώματα για τη Βραζιλία) και η αλλαγή της ώρας έναρξης του αγώνα, αποδείχθηκαν… πταίσματα σε σχέση με αυτά που συνέβησαν στο γκραν πρι. Ηδη από το γύρο σχηματισμού, ο Λανς Στρολ είχε έξοδο στη γλιστερή πίστα, με αποτέλεσμα να χρειαστεί και δεύτερος γύρος σχηματισμού, όπου ο Νόρις φάνηκε να ξεκινά πριν δοθεί το «πράσινο φως». Σαν να μην έφτανε αυτό, όταν έγινε πια η κανονική εκκίνηση, ο Βρετανός έχασε την πρώτη θέση από τον συμπατριώτη του Τζορτζ Ράσελ, ενώ ο Φερστάπεν κέρδισε άμεσα επτά θέσεις και ανέβηκε δέκατος. Αντίθετα, η έτερη Red Bull του Σέρχιο Πέρες έμεινε πολύ πίσω, αφού ο Μεξικανός έκανε τετακέ.
Με τη βροχή σταδιακά να δυναμώνει, οι ομάδες άρχισαν να καλούν οδηγούς για αλλαγή ελαστικών και εκεί έγινε το γεγονός που σημάδεψε τον αγώνα. Πρώτα μία έξοδος του Νίκο Χούλκενμπεργκ που έφερε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και, λίγο αργότερα, ένα πιο σοβαρό ατύχημα του Φράνκο Κολάπιντο, που ανάγκασε τους κριτές να βγάλουν κόκκινη σημαία και να στείλουν όλα τα μονοθέσια στα πιτς.
LAP 32/70: RED FLAG
With the Safety Car still circulating, Colapinto has crashed into the barriers
The remaining drivers return to the pits #F1 #BrazilGP pic.twitter.com/hcakPrw9ZR
— Formula 1 (@F1) November 3, 2024
Οσοι οδηγοί δεν είχαν μπει για αλλαγή ελαστικών, είχαν την ευκαιρία να το κάνουν κατά τη διάρκεια της διακοπής, κρατώντας τις θέσεις που είχαν κερδίσει στο μεταξύ.
DRAPEAU ROUGE
Gros choc pour Franco Colapinto qui perd sa Williams dans le tour de sortie des stands #BrazilGP #F1 pic.twitter.com/tUDaK7NH3o
— CANAL+ F1® (@CanalplusF1) November 3, 2024
Μεγάλος ωφελημένος ήταν ο Φερστάπεν, που βρέθηκε δεύτερος, πίσω από τον Εστεμπάν Οκόν, έχοντας μπροστά του τον μισό αγώνα για να τον προσπεράσει. Δεν βιάστηκε να κάνει την κίνησή του με την επανέναρξη του αγώνα (που έγινε πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας), ενώ την ίδια στιγμή ο Νόρις βγήκε για λίγο εκτός πίστας και έπεσε πέμπτος. Ακολούθησε νέα έξοδος, αυτή τη φορά του Κάρλος Σάινθ, και εκ νέου αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά αυτή τη φορά ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε την επίθεσή του και πέρασε τον Οκόν, ενώ ένα νέο λάθος του Νόρις τον έριξε στην έβδομη θέση.
Sainz tries to get going but to no avail – he’s out ❌#F1 #BrazilGP pic.twitter.com/rIDSxSyxc8
— Formula 1 (@F1) November 3, 2024
Ο Φερστάπεν δεν είχε άλλο πρόβλημα και έφτασε πρώτος στον τερματισμό και με σημαντική διαφορά (παίρνοντας και τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου φύρου), με τις δύο Alpine να αντέχουν στην πίεση και να κατακτούν τη δεύτερη και την τρίτη θέση, μπροστά από τους Ράσελ και Λεκλέρ. Ο Νόρις απλά ανέβηκε έκτος, ξεπερνώντας (κατόπιν οδηγιών της McLaren) τον «ομόσταυλό» του Οσκαρ Πιάστρι, που μάλιστα έπεσε τελικά όγδοος.
Ειδήσεις σήμερα
Σεισμός στη Χαλκιδική: Δεν αναφέρθηκαν προβλήματα από τις δονήσεις
Βαλένθια: 1.900 οι δηλωμένοι στις αρχές αγνοούμενοι – Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι έρευνες
ΣΥΡΙΖΑ: «Αποκάλυψη» από τους «87» – 87-0 υπέρ Κασσελάκη η Ψίμυθος