O Φερστάπεν με 1:29.708 πήρε την 21 πρώτη pole position της καριέρας του, έχοντας δίπλα του τον Πέρεζ ο οποίος έκανε 1:29.846. Πίσω τους θα εκκινήσουν οι δύο Ferrari με τους Λεκλέρ και Σάινθ και ακολουθούν οι Αλόνσο, Ράσελ, Χάμιλτον, Στρολ, Οκόν και την πρώτη δεκάδα έκλεισε ο Χούλκενμπεργκ.
Το Q1 άρχισε με περιπέτεια, αφού ο Λεκλέρ άφησε θραύσματα στην πίστα με αποτέλεσμα να έχουμε ολιγόλεπτη διακοπή μέχρι αυτή να καθαρίσει. Όταν άρχισε ξανά η διαδικασία είχαμε μεγάλη μάχη και είναι χαρακτηριστικό ότι ο πρώτος που ήταν ο Σάινθ είχε μόλις 1,2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον τελευταίο, ενώ εκτός συνέχειας έμειναν οι Σάρτζεντ, Μάγκουσεν, Πιάστρι, Ντε Βιρς και Γκασλί.
Η εικόνα που είχαμε στο πρώτο κομμάτι των κατατακτήριων συνεχίστηκε και στο δεύτερο όπου ο ενδέκατος Νόρις έμεινε εκτός συνέχειας όντας ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Λεκλέρ που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:30.282. Πέρα από τον Βρετανό εκτός συνέχειας έμειναν και οι Μπότας, Τσόου, Τσουνόντα και Άλμπον.
Φόρμουλα Ένα: Η πίστα του Μπαχρέιν
Το σιρκουί στα περίχωρα της πρωτεύουσας Μάναμα στο Μπαχρέιν στο οποίο δίνεται η εκκίνηση του πρωταθλήματος της Φόρμουλα Ένα για το 2023, είναι ένα ιδιότυπο σιρκουί, καθώς η αραβική αναμέτρηση διεξάγεται ουσιαστικά μέσα στην έρημο.
Κλήρωση playoffs UEFA Nations League: Η Σκωτία αντίπαλος της εθνικής Ελλάδος
Τι σημαίνει αυτό: καταρχήν λόγω των ισχυρών ανέμων άμμος μεταφέρεται εντός του σιρκουί κάνοντας το οδόστρωμα ιδιαίτερα γλιστερό. Παράλληλα, οι ομάδες παίρνουν τα μέτρα τους για την ενοχλητική άμμο που τρυπώνει παντού, τοποθετώντας ειδικά φίλτρα στις εισαγωγές του μονοθεσίου. Η θερμοκρασία εδάφους και αέρα, παρότι ο αγώνας διεξάγεται το απόγευμα (17.00 ώρα Ελλάδος, 18:00 τοπική) παραμένει ιδιαίτερα υψηλή και αυτό κάνει τη διαχείριση των ελαστικών, ζωτικής σημασίας. Από αεροδυναμική άποψη το σιρκουί της Μάναμα είναι ένα σιρκουί μέσου αεροδυναμικού φορτίου, ενώ από πλευρά χάραξης διακρίνεται για τις πολλές επιμήκεις επιβραδύνσεις – επιταχύνσεις του και την απουσία ιδιαίτερων παρατεταμένων καμπών, κάτι που κάνει τη Ferrari διαχρονικό φαβορί.
Η Scuderia διαθέτει πολύ καλή βάση δεδομένων για τις ρυθμίσεις στη Μάναμα και προσμετρά εκπληκτική παράδοση επιτυχιών εκεί έχοντας νικήσει το 2004 στην πρώτη έκδοση με τον Μίκαελ Σουμάχερ, το 2007 και το 2008 με τον Φελίπε Μάσα, το 2010 με τον Φερνάντο Αλόνζο, το 2017 και το 2018 με τον Σεμπάστιαν Φέτελ και το 2022 με τον Σαρλ Λεκλέρ.
Στη φετινή έκδοση Ferrari και Red Bull Honda αναμένεται να δώσουν μεγάλη μάχη για τη νίκη, με τη Mercedes “αουτσάιντερ πολυτελείας”.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΖΕΝΤΑ, ΤΗ “ΜΟΝΤΣΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ”
Το πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα 2023, συνεχίζεται στο σιρκουί πόλης της Τζέντα στις 19 Μαρτίου, την αποκαλούμενη “Μόντσα των πόλεων” εξαιτίας των πολλών μεγάλων ευθειών της στις οποίες μετρά ο ισχυρός κινητήρας και η υψηλή αεροδυναμική απόδοση. Νικητής πέρσι εκεί ο Μαξ Φερστάπεν έπειτα από επική μάχη με τον Σαρλ Λεκλέρ.
Ειδήσεις σήμερα
Μάριος Παπαγεωργίου: Επί δυόμισι ώρες κατέθετε ο κρατούμενος που υπέδειξε το σημείο ταφής της σορού