Από την pole position ξεκινούσε ο Σαρλ Λεκλέρ, με τον Μονεγάσκο να διατηρεί ωραία το προβάδισμα στην εκκίνηση, αλλά ήδη από τον 4ο γύρο τον είχε περάσει στη μεγάλη κεντρική ευθεία με άνεση ο Φερστάπεν και στον 6ο μόλις γύρο ακολούθησε το παράδειγμα του Ολλανδού και ο Πέρεζ.
Ο αγώνας κρίθηκε στον 10ο-11ο γύρο. Στο 10ο γύρο ο Φερστάπεν μπήκε νωρίς στα πιτς να αλλάξει ελαστικά, αλλά για κακή του τύχη στον ακόλουθο γύρο βγήκε σε επικίνδυνο σημείο ο Ντε Φρις με την Alpha Tauri, με αποτέλεσμα να εισέλθει στην πίστα το Safety Car. Το επωφελήθηκαν οι περισσότεροι για να κάνουν το μοναδικό τους πιτ στοπ, με τον Πέρεζ να περνά στο προβάδισμα και τον Λεκλέρ δεύτερο.
Ο Φερστάπεν στην επανεκκίνηση απαλλάχθηκε από το εμπόδιο της Ferrari, αλλά ο “σπεσιαλίστας” των σιρκουί πόλης Σέρτζιο Πέρεζ οδηγώντας σαν δαιμονισμένος σε μια πίστα που είχε νικήσει και το 2021, ήλεγξε τον Ολλανδό ανοίγοντας και διατηρώντας τη διαφορά στα 2 περίπου δλ μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας.
Εθνική Ελλάδας: Μαθαίνει σήμερα αντίπαλο για τα playoffs του Nations League
Πιο πίσω, ο Αλόνζο προσπέρασε τον Σάινθ για την 4η θέση, με τον Χάμιλτον να υποσκελίζει τον ομόσταβλό του Ράσελ και τον Στρολ για να προαχθεί έκτος.
Ο Χάμιλτον άσκησε πίεση για πολύ μεγάλο διάστημα στον Σάινθ, αλλά ο Ισπανός άντεξε τερματίζοντας τελικά 5ος, πίσω από Πέρεζ, Φερστάπεν, Λεκλέρ και Αλόνζο, με τον Χάμιλτον τελικά έκτο. Ακολούθησαν ο Στρολ, ο Ράσελ, ο Νόρις και ο Τσουνόντα. Συνέχεια σε μια εβδομάδα σε ένα άλλο σιρκουί πόλης, αυτό του Μαϊάμι.