Ο Ολλανδός δεν προβληματίσθηκε σχεδόν ποτέ ελέγχοντας τον αγώνα από το προβάδισμα και την pole position. Μονάχα μετά το πρώτο και μοναδικό του πιτ στοπ, τον πλησίασε ο δεύτερος τότε Πέρεζ, ο ομόσταβλός του δηλαδή, χωρίς ωστόσο να τον προβληματίσει ουσιαστικά.
Πέρα από τη Red Bull Honda και τον Φερστάπεν, μεγάλοι κερδισμένοι του Άμπου Ντάμπι, ήταν ο δεύτερος Λεκλέρ και η Ferrari. Και αυτό γιατί εξασφάλισαν τη δεύτερη θέση σε Οδηγούς και Κατασκευαστές με τον Λεκλέρ να επικρατεί για μόλις ένα δευτερόλεπτο του Πέρεζ για τη δεύτερη θέση σε πρωτάθλημα και αγώνα κάνοντας ένα πιτ στοπ λιγότερο.
Όσον αφορά τη Ferrari, αυτή εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στους Κατασκευαστές από τη διώκτριά της Mercedes σε ότι ήταν ίσως η μάχη για το… πρωτάθλημα Κατασκευαστών του 2022, καθώς η Red Bull φέρεται ότι παραβίασε το μπάτζετ καπ και το 2022 πέρα από το 2021, και ίσως ως τιμωρία της αφαιρεθούν οι βαθμοί από το πρωτάθλημα Κατασκευαστών του 2022.
Και η μάχη Ferrari vs Mercedes χαρακτήρισε την αρχή του αγώνα. Στην εκκίνηση οι τρεις πρώτοι δηλαδή οι Φερστάπεν, Πέρεζ και Λεκλέρ διατήρησαν τις θέσεις τους, ενώ πιο πίσω ο Χάμιλτον πέρασε τον Σάινθ για την τέταρτη θέση και ο Νόρις τον Ράσελ για την έκτη θέση προσωρινά. Προσωρινά γιατί λίγο αργότερα ο Ράσελ πέρασε τον Νόρις υποβιβάζοντάς τον έβδομο.
Ο Σάινθ επεχείρησε να περάσει τον Χάμιλτον και ο Άγγλος βγήκε από την πίστα κερδίζοντας έδαφος και κατόπιν παραχώρησε τη θέση στον Σάινθ και κατόπιν τον πέρασε και ο Ράσελ. Ο Χάμιλτον παραπονέθηκε για απώλεια ισχύος και για σπασμένο δάπεδο από την έξοδό του και τελικά αφού τον προσπέρασε ο Σάινθ προς το τέλος του αγώνα για την τέταρτη θέση, έμεινε από κιβώτιο.
Τελικά, πίσω από τους Φερστάπεν, Λεκλέρ, Πέρεζ και Σάινθ, τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ράσελ, Νόρις, Οκόν, Στρολ, Ρικιάρντο και ο Σεμπάστιαν Φέτελ ενώ αποχωρεί από την ενεργό δράση με τέσσερις τίτλους και 53 νίκες…