Οι εξέδρες του ΟΑΚΑ αρχίζουν να γεμίζουν. Η ατμόσφαιρα είναι εντυπωσιακή και το θέαμα από τα περάσματα των οδηγών στην πίστα σίγουρα θα αποζημιώσει όσους βρίσκονται στο στάδιο.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Οι προσπάθειες των οδηγών
Τσουλόφτας, Γούτκοκ – Κεχαγιάς, Σαΐνης: Τη νίκη πήρε με 2:03 ο Τσουλόφτας ενώ ο Κεχαγιάς έκανε 2:08.
Τσουλόφτας και Κεχαγιάς ευχαρίστησαν τον κόσμο που ήρθε στο στάδιο.
Κώστας Στεφανής, Μάνος Στεφανής – Αθανασούλας, Ζακχαίος: Τη νίκη πήρε ο Λάμπρος Αθανασούλας ο οποίος εξήρε την παρουσία του κοινού στις εξέδρες.
Σουνινεν – Γκριαζίν: Τη νίκη πήρε με χρόνο 1.58 ο Σούνινεν ενώ ο Γκριαζίν έκανε χρόνο 1.61 . Ο Γκριαζίν αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Μίκελσεν-Ροσέλ: Δεν πρόλαβε να ξεκινήσει η διαδρομή και ο Μίκελσεν έπεσε πάνω στις μπάρες. Παρά την υπερπροσπάθεια εγκατέλειψε τον αγώνα.
Πιερ Λουί Λιουμπέ – Σιρδερίδης: Νικήτης της διαδρομής ο Πιερ Λουί Λιουμπέ ο οποίος δήλωσε πολύ ευτυχισμένος. Ο Σιρδερίδης χαρακτήρισε τρελούς τους Έλληνες οπαδούς.
Σόρντο – Γκρινσμιθ: Μία πολύ γρήγορη κούρσα και από τους δύο οδηγούς. Ο Σόρντο πήρε τη νίκη και έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο.
Λάπι – Λεμπ: Τη νίκη πήρε ο Λεμπ, που αποθεώθηκε από τους θεατές, πετυχαίνοντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο.
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
Μπριν – Κατσούτα: Νικητής ο Μπριν που έκανε τον πέμπτο χρόνο στη συνολική κατάταξη.
Νεβίλ – Έβανς: Ο Τιερί Νεβίλ πήρε τη νίκη, πέρασε τον Σούνινεν και σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση της κατάταξης.
Ροβάνπερα – Τάνακ: Ο κόσμος περίμενε αυτή τη μάχη με μεγάλη ανυπομονησία. Τελικά ο Τάνακ βγήκε νικητής και έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο συνολικά. Πάντως οι δύο οδηγοί με την εμφάνισή τους άφησαν υποσχέσεις για μία πολύ αμφίρροπη αναμέτρηση στα βουνά της Πελοποννήσου και της Στερεάς.
Μπρίνιλντσεν – Λιντχολμ: Τη νίκη πήρε ο Λιντχολμ. Και οι δύο οδηγοί υποστήριξαν ότι δεν έχουν ξαναζήσει αντίστοιχη ατμόσφαιρα.
Ίνγκραμ – Μπλατσία: Συγκινημένος ο νικητής της διαδρομής Ίνγκραμ. “Το μυαλό μας είναι στον θάνατο της Βασίλισσας Ελισάβετ”. είπε σχεδόν βουρκωμένος.
Χαλκιάς – Βελάνης: Τη νίκη στην ελληνική μονομαχία πήρε ο Χαλκιάς με ωραία περάσματα στη διαδρομή.
Λιναμάι – Ζαλντιβάρ: Τη νίκη πήρε ο Εσθονός Λιναμάι, ο οποίος χαρακτήρισε την ατμόσφαιρα φανταστική και την εμπειρία μοναδική.
Σπανός – Βασιλάκης: Νικητής στην ελληνική μάχη ο Βασιλάκης.
Ζιλ – Μόνστερ: Τη νίκη σε αυτό το ζευγάρι πήρε ο Ζιλ.
Πρόκομ – Κρέμερ: Νικητής σε αυτή τη μάχη βγήκε ο Κρέμερ.
Μαρτίνεθ – Ραού: Τη νίκη σε αυτό το ζευγάρι πήρε ο Μαρτίνεθ. Ο Ραού εξήρε τη δυσκολία της υπερειδικής.
Ριέ – Ροσάτι: Γαλλικός εμφύλιος στο ΟΑΚΑ και τη νίκη πήρε ο Ριέ
Aρένγκι – Κάστρο: Πρόβλημα με το… καλησπέρα για τον Αρένγκι αφού του έσβησε το αυτοκίνητο. Ο Ιταλός οδηγός έχασε πολύτιμο χρόνο με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να διεκδικήσει τη νίκη.
Κόβι – Σάλβι: Νικητής αυτής της αναμέτρησης ο Πορτογάλος Σάλβι. “Βίβα Γκρέτσια” το μήνυμα του νικητή!
Πάχαρι – Άρμστρονγκ: Μεγάλη μάχη έδωσαν οι δύο οδηγοί του Ράλλυ 3. Τελικά η νίκη κατέληξε στον νεαρό Πάχαρι.
Βιρβς – Γιούνα: Τη νίκη κατάφερε να πάρει ο Βιρβς που τόνισε ότι έχουμε ένα φανταστικό σαββατοκύριακο μπροστά μας.
Γκρέιτον – Ντομίνγκεζ: Τη νίκη κατάφερε να πάρει, έστω και στο νήμα, ο Γκρέιτον.
Καρανικόλας – Ισμαήλος: Στον ελληνικό εμφύλιο τη νίκη κατάφερε να πάρει ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας.
Καμπανιόλι – Κιμάθι: Τη νίκη κατάφερε να πάρει ο Ιταλός Καμπανιόλι.
Πικ – Παντελί: Δεν τα κατάφερε ο Κύπριος οδηγός Πέτρος Παντελί. Τον καλύτερο χρόνο έκανε ο Βέλγος Πικ.
Αθανασόπουλος – Λεφκαδίτης: Στην ελληνική μάχη νικητής βγήκε ο Αθανασόπουλος. Μάλιστα ο οδηγός συνέχιζε να… γκαζώνει και μετά το τέλος της διαδρομής προς τέρψη του κοινού.
Χατζημάρκος – Θεοχαρόπουλος: Σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς κινήθηκε ο Θεοχαρόπουλος καθώς δεν ήθελε να πιέσει το αυτοκίνητό του. Τη νίκη πήρε ο Πασχάλης Χατζημάρκος ο οποίος δεν σταμάτησε να χαιρετίζει το κοινό του ΟΑΚΑ.
Παπαγεωργίου – Σάντσες: Παρόλο που δεν ξεκίνησε ο Μεξικανός όπως θα έπρεπε κάλυψε τη διαφορά με τον Λοϊζο Παπαγεωργίου και πήρε μία εντυπωσιακή νίκη.
Κανελλόπουλος – Καλαμαράς: Σε άλλον έναν ελληνικό εμφύλιο τη νίκη κατάφερε να πάρει ο Καλαμαράς.
Χαρίσης Καλστούνης: Στο τέλος της υπερειδικής, όπως ήταν αναμενόμενο, εμφανίστηκε ο 74χρονος Χαρίσης Καλτσούνης που αποθεώθηκε από το κοινό που παρέμεινε στο ΟΑΚΑ μέχρι και το κλείσιμο της βραδιάς.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Οι πρώτες εικόνες από το στάδιο
Το eleftherostypos.gr βρίσκεται στο ΟΑΚΑ και σας μεταφέρει λεπτό προς λεπτό τον παλμό.
Η Πρωταθλήτρια Ευρώπης στο βάδην Αντιγόνη Ντρισμπιώτη βρίσκεται στο ΟΑΚΑ και κάθισε στη θέση του συνοδηγού του Ford Fiesta που οδήγησε ο Κεν Μπλοκ.
Λίγο πριν ξεκινήσει η δράση και ακουστεί στον ουρανό του ΟΑΚΑ ο Εθνικός Ύμνος, τα πληρώματα φωτογραφήθηκαν με τον υφυπουργό Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Πανοραμική θέα του ΟΑΚΑ από τη στιγμή της ανάκρουσης του Εθνικού Ύμνου
Τα εβδομήντα πληρώματα που συμμετέχουν φέτος στον αγώνα, ανάμεσά τους και 20 ελληνικά, θα εισέρχονται ανά ζεύγη στη μήκους 2,2 χλμ. διαδρομή και κινούμενα παράλληλα σε δύο διαφορετικές διαδρομές θα προσπαθήσουν για το καλύτερο σε καθεμία από τις 16 στροφές που την απαρτίζουν.
Η έξυπνη όσο και ιδιαίτερα τεχνική χάραξή της, εγγύηση για το μοναδικό θέαμα που πρόκειται να απολαύσουμε, με κυρίαρχη στιγμή φυσικά το σημείο όπου τα αγωνιστικά θα διέρχονται από τη χαλύβδινη γέφυρα πραγματοποιώντας εντυπωσιακό άλμα. Ολα έτοιμα λοιπόν για τη μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, που αναμφίβολα ξυπνά ευχάριστες μνήμες από την υπερειδική του 2005 στον ίδιο ακριβώς χώρο! Και μιας και ο λόγος για το χώρο, αξίζει να γίνει ιδιαίτερη μνεία τόσο στο σύντομο χρονικό διάστημα κατά το οποίο ολοκληρώθηκαν οι εργασίες διαμόρφωσής του (μόλις 9 μέρες) όσο και στις υψηλές τεχνικές προδιαγραφές που εφαρμόστηκαν.
Στη κατασκευή του έργου εργάστηκαν πυρετωδώς 200 εργαζόμενοι, ενώ χρησιμοποιήθηκαν 1.000 κυβικά μέτρα χαλίκι, 4.000 τετραγωνικά μέτρα ξύλο, 120 τόνοι χάλυβα και 1.004 μέτρα προστατευτικά στηθαία. Ο ασφαλτοτάπητας στο τερέν αποτελείται από ειδικό μίγμα υψηλής αντοχής, ούτως ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει στις υψηλές θερμοκρασίες, μα προπάντων στη θηριώδη ιπποδύναμη των αγωνιστικών αυτοκινήτων, κυρίως των υβριδικών της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 με τους 500+ ίππους. Οι πύλες του σταδίου ανοίγουν στις 16:30, ενώ η… μεγάλη γιορτή αρχίζει στις 19:30.
Στις 19:45 οι οδηγοί της κατηγορίας Rally1 θα συγκεντρωθούν στον αγωνιστικό χώρο για μια αναμνηστική φωτογραφία ενώπιον των θεατών, ενώ στις 20:08 θα δοθεί η εκκίνηση στο πρώτο ζεύγος των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως σήμερα συμπληρώνονται ακριβώς 40 χρόνια (8/9/1982) από τα εγκαίνια του ΟΑΚΑ, οπότε θεωρούμε πως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος εορτασμού αυτής της επετείου!