Ελεύθερος Τύπος
SPORTS

Ράλι Ακρόπολις: Το πανόραμα της πρώτης ημέρας και τα απρόοπτα των ειδικών – Προελαύνει ο Rovanpera, μάχη Ogier με Tanak

Ράλι Ακρόπολις: Το πανόραμα της πρώτης ημέρας και τα απρόοπτα των έξι ειδικών – Προελαύνει ο Rovanpera, μάχη Ogier με Tanak

Newsroom eleftherostypos.gr

Ράλι Ακρόπολις: Σπουδαίο θέαμα παρακολούθησαν οι οπαδοί του αθλήματος στις έξι ειδικές της σημερινής πρώτης ημέρας του αγώνα.

Διακοπές, εγκατάλειψη οδηγών και… χορό στο χώμα περιείχαν οι έξι πρώτες ειδικές. Στο τέλος της πρώτης ημέρας ο Kalle Rovanpera ηγείται του αγώνα και ακολουθούν ο Ott Tanak και ο Sebastien Ogier. Ωστόσο η διαφορά μεταξύ των τριών πρώτων πληρωμάτων είναι μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Ράλι Ακρόπολις: Ας δούμε αναλυτικά τη συνέβη στην κάθε ειδική

Ειδική διαδρομή: 2 (Άγιοι Θεόδωροι 1)

O Ott Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική της ημέρας. Ο Εσθονός ήταν μόλις 0,2 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Sebastien Ogier, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος, παρά το γεγονός πως «καθάριζε» τη διαδρομή. Ο ομόσταβλός του Elfyn Evans πέτυχε τον τρίτο χρόνο, ενώ ο Thierry Neuville δεν είχε αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι του Hyundai i20 WRC και έχασε χρόνο.

Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής της πρώτης ειδικής Ott Tänak δήλωσε: «Καθαρή ειδική, δεν είχαμε προβλήματα. Η επόμενη θα είναι πιο σκληρή και θα πρέπει να αλλάξουμε ρυθμίσεις».

Ο Sebastien Ogier υποστήριξε ότι ήταν πολύ γλιστερή ειδική. Και συμπλήρωσε «έκανα ό,τι μπορούσα, αλλά νομίζω ότι δυστυχώς χάσαμε χρόνο».

Ο τρίτος στην κατάταξη Elfyn Evans δήλωσε ότι είχαμε αρκετά χαμηλή πρόσφυση. «Ήταν δύσκολο να ακολουθήσεις τις γραμμές του Seb» ανέφερε.

Ο χαμένος της πρώτης ειδικής Thierry Neuville, φανερά απογοητευμένος για την εμφάνισή του, δήλωσε: «Δεν είχα αυτοπεποίθηση, έχανα το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Έχασα ταχύτητα, έχουμε δύο ρεζέρβες. Η πρόσφυση ήταν χαμηλή, πρέπει να κάνουμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο».

Ειδική διαδρομή: 3 (Λουτράκι)

O Kalle Rovanperä πέτυχε εντυπωσιακό χρόνο και τέθηκε επικεφαλής του EKO Ράλλυ Aκρόπολις. Ο Dani Sordo ήταν δεύτερος και ο Ott Tänak τρίτος. Ο τελευταίος αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα.

Ο Elfyn Evans ξεκίνησε με ποινή χρόνου, λόγω καθυστερημένης άφιξης στην εκκίνηση της ειδικής, εξαιτίας προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Μετά το τέλος της ειδικής οι πρωταγωνιστές προχώρησαν στις ακόλουθες δηλώσεις

Kalle Rovanperä: «Ήταν κάπως καλύτερα. Συνήθισα τα ελαστικά, προσπάθησα να πιέσω, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».

Dani Sordo: «Ίσως ο δρόμος να είναι πιο καθαρός τώρα. Δεν έχω πολλή αυτοπεποίθηση. Έχασα αρκετό χρόνο στην πρώτη ειδική».

Ott Tänak: «Ο κινητήρας κάνει διακοπές, είναι δύσκολη η οδήγηση».

Elfyn Evans: «Είχαμε προβλήματα. Πρέπει να δούμε αν μπορούμε να το επισκευάσουμε στο service». Κιβώτιο κολλημένο στην 6η σχέση.

Ειδική διαδρομή: 4 (Άγιοι Θεόδωροι 2)

Ο Kalle Rovanpera σημείωσε και πάλι τον καλύτερο χρόνο και αύξησε ελαφρώς το προβάδισμά του από τον Ott Tänak στα 3,8 δευτερόλεπτα. Ο Sebastien Ogier τερμάτισε τρίτος ενώ παρέμεινε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης ακολουθούμενος από τον Dani Sordo.

Ο Thierry Neuville έφυγε από τη ζώνη αλλαγής ελαστικών με καθυστέρηση 24 λεπτών, μπαίνοντας τελικά στην ειδική χωρίς υδραυλικό τιμόνι. Ο Elfyn Evans εξακολούθησε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε κολλήσει στην 4η σχέση.

Ράλι Ακρόπολις: Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών

Kalle Rovanperä: «Ήταν εντάξει. Προσπάθησα να ακολουθήσω τις γραμμές, αλλά ήταν δύσκολο».

Ott Tänak: «Σκληρή δοκιμασία. Άλλαξα το στήσιμο. Είναι πιο σκληρή η ειδική τώρα».

Sebastien Ogier: «Πολύ σκληρή ειδική. Δεν πίεσα πολύ».

Dani Sordo: «Ήταν πολύ δύσκολα. Δύσκολες συνθήκες. Έπρεπε να πιέσω περισσότερο, αλλά είναι περίεργη η αίσθηση σε τόσο σκληρή ειδική».

Ειδική διαδρομή: 5 (Θήβα)

Στη μεγαλύτερου μήκους ειδική της ημέρας, ο Ogier έκανε τη σωστή επιλογή ελαστικών, οδήγησε γρήγορα και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Ο Thierry Neuville κατάφερε να επιδιορθώσει το πρόβλημα του υδραυλικού τιμονιού και πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο. Ο Dani Sordo ήταν τρίτος, ενώ επικεφαλής της γενικής κατάταξης παρέμεινε ο Kalle Rovanperä.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Γάλλος πρωταθλητής Sebastien Ogier δήλωσε: «Υπήρχε υγρασία στα σκιερά σημεία. Πριν μερικές ώρες θα ήταν καλά, τώρα πρέπει να καθαρίζω το δρόμο. Δυσκολεύτηκα με την πρόσφυση».

Ο δεύτερος Thierry Neuville υποστήριξε ότι «Το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί. Είναι καλύτερα. Κατάφερα να κολλήσω το σωλήνα του υδραυλικού τιμονιού. Υπάρχει επιπλέον ένα ηλεκτρικό πρόβλημα».

Ο Ισπανός οδηγός Dani Sordo, που τερμάτισε τρίτος, δήλωσε: «Ήταν περίεργα, σε κάποια σημεία είχε πολύ καλή πρόσφυση, αλλά σε άλλα καθόλου καλά. Δεν είμαι ευχαριστημένος. Ήταν δύσκολο να διαβάσεις το κράτημα του δρόμου».

Ειδική διαδρομή: 6 (Ελάτεια)

Ο Ott Tanak σημείωσε έναν ακόμα ταχύτερο χρόνο και ανέκτησε τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη από τον Sebastien Ogier. Δεύτερος τερμάτισε ο Φινλανδός Kalle Rovanpera ενώ τρίτος ο Ισπανός Dani Sordo. Ο Φινλανδός οδηγός εξακολούθησε να ηγείται του αγώνα, αλλά η διαφορά μεταξύ των τριών πρώτων πληρωμάτων είναι μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Ο Pierre-Louis Loubet εγκατέλειψε με σπασμένο σύστημα διεύθυνσης.

Μετά το πέρας της ειδικής οι πρωταγωνιστές προχώρησαν στις ακόλουθες δηλώσεις:

Ott Tänak: «Σήμερα ήταν δύσκολα. Προσπάθησα πολύ στην τελευταία ειδική. Είναι δύσκολο, αλλά θα συνεχίσουμε να πιέζουμε».

Kalle Rovanperä: «Έχω καλή αίσθηση. Ελπίζουμε ο χρόνος να ήταν καλός. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αύριο».

Dani Sordo: «Καλή μέρα, χωρίς δράματα. Η ειδική δεν ήταν πολύ καλή για εμάς. Πίστευα ο χρόνος δε θα ήταν καλός. Αύριο είναι μεγάλη μέρα».

Ράλι Ακρόπολις: Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την πρώτη μάχη

Ράλι Ακρόπολις: Το πρόγραμμα της δεύτερης ημέρας

Το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου τα πληρώματα θα κατευθυνθούν στην κεντρική Ελλάδα, όπου και το επίκεντρο του αγώνα θα είναι στη Λαμία, με τις ειδικές διαδρομές ταυτόσημες του αγώνα, όπως είναι η Παύλιανη, οι Βωξίτες, το Ελευθεροχώρι.

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Προτεινόμενα για εσάς

Ράλι Ακρόπολις: Το Eleftherostypos.gr σας αποκαλύπτει όλα όσα έγιναν πίσω από τη σκόνη του «αγώνα των Θεών»

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Αμυράς: Το Ράλι Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με το ελάχιστο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Στο καλεντάρι του WRC το Ράλι Ακρόπολις το 2022 – 2023

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Απόλυτα ικανοποιημένοι οι αξιωματούχοι του WRC από το Ράλι Ακρόπολις

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Ο Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα είναι ο μεγάλος νικητής

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

WRC-Ράλι Ακρόπολις (3η ημέρα): Ο Ροβάνπερα αύξησε το προβάδισμά του στη γενική

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Ράλι Ακρόπολις: Άπιαστος ο Ροβάνπερα, αυξάνει τη διαφορά του από Οζιέ και Τάνακ – Διεκόπη η ειδική στο Ελευθεροχώρι λόγω θεατών

Λάμπρος Κατσαρός

Ράλι Ακρόπολις: Το πρόγραμμα της τρίτης ημέρας – «Μάχη» δευτερολέπτων για τους τρεις πρώτους, εντυπωσιακά πλάνα από τις ειδικές

Λάμπρος Κατσαρός

Ράλι Ακρόπολις: Δείτε γιατί διεκόπη η τρίτη ειδική διαδρομή για λόγους ασφαλείας [βίντεο]

Ελεύθερος Τύπος Newsroom