Να σημειωθεί ότι το ΚΕΣΑ συστάθηκε με αρμοδιότητα την προστασία της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς, όπως αναφέρει το insider.gr. Η σύνθεσή του είναι εννιαμελής με πρόεδρο τον Γενικό Γραμματέα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΚΕΣΑ θα υπάρχουν παρατηρήσεις επί της μελέτης του έργου, οι οποίες εν συνεχεία θα ενσωματωθούν από τους μελετητές του έργου και θα υποβληθούν εκ νέου προς έγκριση.
Τελευταίο εμπόδιο, είναι η μελέτη υψομέτρων του έργου που πρέπει να εγκριθεί από το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Νέας Φιλαδέλφειας.
Να σημειωθεί ότι πριν από περίπου μία εβδομάδα η Περιφέρεια ενέκρινε την προμελέτη υπογειοποίησης του δρόμου, σοβαρό προαπαιτούμενο για την έκδοση της οικοδομικής άδειας και για την κατασκευή του γηπέδου, καθώς προκύπτουν τα υψόμετρα που πρέπει να εγκρίνει ο Δήμος.
Γιάννης Μώραλης: Η απάντηση για την ποινική δίωξη -«Θα δικαιωθώ πανηγυρικά»
Ήδη στις 25 Οκτωβρίου υπεβλήθη στο Δήμο Φιλαδέλφειας η μελέτη υψομέτρων του έργου καθώς και η έγκριση της μελέτης υπογειοποίησης του δρόμου, όπου πρέπει να εγκριθούν από το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας.
Σύμφωνα με τον Δημήτρη Ανδριόπουλο, project manager του έργου κατασκευής του νέου γηπέδου της ΑΕΚ (ιδιοκτήτης της εταιρείας Dimand που έχει εκτελέσει δύο ακόμη μεγάλα γήπεδα, το Καραϊσκάκη και της Λάρισας),«η έγκριση της μελέτης από το ΚΕΣΑ αλλά και η προμελέτη υπογειοποίησης του δρόμου, καθυστέρησαν το έργο για 18 μήνες».
Όπως αναφέρει στο insider, ο κ. Ανδριόπουλος «αν και η ολοκλήρωση όλων των παραπάνω διαδικασιών χρειάζονται 30-60 ημέρες, λόγω των ειδικών συνθηκών είναι ακόμη άγνωστος ο χρόνος διεκπεραίωσης τους».
Σύμφωνα με τον ίδιο «από την στιγμή που θα εκδοθεί η οικοδομική άδεια, θα απαιτηθούν 18-24 μήνες για την κατασκευή του, ενώ συγχρόνως η Περιφέρεια θα πρέπει να ολοκληρώσει όλες τις διαδικασίες για να εκτελέσει το δημόσιο έργο υπογειοποίησης του δρόμου».
Να σημειωθεί ότι το γήπεδο και να είναι έτοιμο δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς την υπογειοποίηση του δρόμου.