Η αξία του σήματος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αυξήθηκε κατά 9%, φτάνοντας τα 1,895 δισεκατομμύρια δολάρια, περίπου 300 εκατομμύρια περισσότερα από Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα, των οποίων οι αξίες αυξήθηκαν κατά 11% και 7% αντίστοιχα.
Την πρώτη πεντάδα, συμπληρώνουν Μπάγερν Μονάχου και Μάντσεστερ Σίτι. Επίσης, λόγω της επιστροφής της στο Champions league, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, είδε την δύναμη του δικού της σήματος να αυξάνεται, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση στην κατάταξη ισχύος της Brand Finance. Εκεί την κούρσα οδηγεί η Μπαρτσελόνα, αφήνοντας πίσω Ρεάλ. Την πεντάδα συπληρώνουν Μπάγερν και Λίβερπουλ.
Στην κατάταξη της αξίας του εμπορικού σήματος κυριαρχεί η Premier League, η οποία έχει έξι ομάδες στο top 10 και 18 ομάδες στο top 50. Γενικά, οι αγγλικοί σύλλογοι έχουν αξία του εμπορικού σήματος 10,1 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 4.4 των γερμανικών, 3.9 των ισπανικών και 2.1 δισεκατομμύρια των ιταλικών ομάδων.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]