Ο Σεμπάστιαν Φέτελ σημείωσε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli την καλύτερη επίδοση το πρωί, όταν ολοκλήρωσε μια σειρά από μικρές διαδρομές με χαμηλό φορτίο καυσίμου.
Ο χρόνος 1:17.182, ο οποίος είναι ανεπίσημος, επειδή οι επιδόσεις στις δοκιμές δεν αναγνωρίζονται, ήταν αρκετός για να τον διατηρήσει στην κορυφή της κατάταξης έως το τέλος της ημέρας.
Ο οδηγός της Ferrari ολοκλήρωσε την ημέρα με τον εντυπωσιακό αριθμό των 188 γύρων, δηλαδή διένυσε σχεδόν τρία γκραν πρι Ισπανίας, καθώς οι ομάδες επικέντρωσαν το απόγευμα την προσοχή τους στο να συγκεντρώσουν ζωτικής σημασίας δεδομένα από μεγάλες διαδρομές.
Ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull ήταν δεύτερος ως προς την απόσταση που διένυσε, καθώς «έγραψε» 187 γύρους, αλλά ήταν μόλις δωδέκατος ως προς την καλύτερη επίδοση. Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Κέβιν Μάγκνουσεν για τη Haas, ενώ ο Πιέρ Γκασλί με την εξαιρετικά μαλακή γόμα πέτυχε την τρίτη καλύτερη επίδοση για την Toro Rosso.
Η McLaren, η οποία… ταλαιπωρείται από χαμηλή αξιοπιστία στις χειμερινές δοκιμές, είδε τον Στόφελ Βάντουρν να ολοκληρώνει 151 γύρους και να σημειώνει την έκτη καλύτερη επίδοση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι δύσκολο να «διαβαστούν» οι χρόνοι των χειμερινών δοκιμών, δεδομένου ότι υπάρχουν πάρα πολλές άγνωστες μεταβλητές, όπως τα φορτία καυσίμου, ωστόσο όσο περισσότερους γύρους κάνουν οι ομάδες, τόσο καλύτερα μπορούν να κατανοήσουν τα νέα μονοθέσιά τους ενόψει της νέας σεζόν.
Δείτε παρακάτω τα αποτελέσματα, αναλυτικά.
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι |
1 | Σ. Φέτελ | Ferrari | 1′ 17,182” | 84 |
2 | Κ. Μάγκνουσεν | Haas | 1′ 18,360” | 76 |
3 | Ν. Χούλκενμπεργκ | Renault | 1′ 18,675” | 79 |
4 | Π. Γκασλί | Toro Rosso | 1′ 18,758” | 67 |
5 | Σ. Φαντόρν | McLaren | 1′ 18,855” | 48 |
6 | Μ. Έρικσον | Alfa Romeo Sauber | 1′ 19,244” | 72 |
7 | Β. Μπότας | Mercedes | 1′ 19,532” | 97 |
8 | Ρ. Κούμπιτσα | Williams | 1′ 19,629” | 73 |
9 | Σ. Πέρεζ | Force India | 1′ 19,634” | 71 |
10 | Μ. Φερστάπεν | Red Bull | 1′ 19,842” | 77 |
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]