Συγκεκριμένα, στις δημοφιλέστερες δημοσιογραφικές διαδικτυακές πλατφόρμες και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας προβλήθηκαν τα δύο επεισόδια «Ο Παρθενώνας τον 19ο αιώνα» και «Μελαμβαφής πυξίδα» της σειράς Close Ups του Μουσείου Μπενάκη, και μία εισαγωγική παρουσίαση του Μουσείου Ηρακλειδών μαζί με την «Αυτόματη θεραπαινίδα Φίλωνος και Ήρωνος» από την ψηφιακή βιβλιοθήκη του ίδιου μουσείου.
ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ
Τα βίντεο αναρτήθηκαν στις πλατφόρμες Sohu, Weibo, Kuaishou, Migu, και Bilibili στις 12 Μαΐου, για να συμπέσουν χρονικά με την Διεθνή Ημέρα Μουσείων, στις 18 του ίδιου μήνα, και έως τις 20 Μαΐου είχαν ήδη φθάσει τις 1.091.646 προβολές.
Η εκστρατεία European Virtual Museum παρουσιάζει στο κινεζικό κοινό την μουσειακή ποικιλομορφία των χωρών κρατών της ΕΕ, παρέχοντας ένα εύχρηστο ψηφιακό εργαλείο σε όσους Κινέζους επιθυμούν να επισκεφθούν, έστω εικονικά, ορισμένα από τα μεγαλύτερα μουσεία της Ευρώπης. Την προβολή των ελληνικών μουσείων συντόνισε η Πρεσβεία της Ελλάδος στο Πεκίνο σε συνεργασία με την Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην Κίνα. Στην εκστρατεία συμμετείχαν περισσότερα από 40 βίντεο μουσείων Τεχνών, ανθρωπιστικών και φυσικών επιστημών και φυσικού περιβάλλοντος κρατών της ΕΕ, και συνολικά ξεπέρασαν τις 10 εκατομμύρια προβολές.