Αφορμή γι’ αυτο το ανέβασμα γίνεται ένα τραπέζι, ένας υπαρξιακός τόπος όπου τα πρόσωπα καταναγκασμένα να συνυπάρχουν ή σα ριγμένα από πάντα εκεί καλούνται να αναμετρηθούν με τη ματαίωση, τις ψευδαισθήσεις και να αποπειραθούν να συμφιλιωθούν με τη ζωή. Το τεράστιο αυτο τραπέζι ως αίθουσα πρωινού ή ως ένα παρατηρητήριο ζωής ή ως ένας τόπος που τα πρόσωπα ανεβαίνουν για να δοκιμάσουν τη διαφυγή τους από την καθημερινότητα ενώπιον των υπολοίπων καλεσμένων.
Τα πρόσωπα του Τσεχωφ, καθηλωμένα, καθισμένα περιμετρικά τρώνε βουλιμικά, πίνουν τσάι, παλεύουν να ξανανιώσουν και φαντασιώνονται την ομορφιά της ζωής σε μια χορογραφία των μικροπραγμάτων. Ένας ύμνος στη συμφιλίωση με το αδιέξοδο, κι ένας χορός ανθρώπων που προσπαθεί να απαλλαγεί από την επίπονη αναζήτηση της ουτοπίας.
Με το ανέβασμα του Θείου Βάνια, το θέατρο Προσκήνιο εγκαινιάζει και το εναλασσόμενο ρεπερτόριο που θα ισχύσει απο φέτος, καθώς οι μέρες των παραστάσεων θα μοιραστούν με τη «Φαίδρα» της Μαρίνας Τσβετάγιεβα που συνεχίζει τον επιτυχημένο κύκλο παραστάσεών της κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη.
Διανομή
Χρήστ%B