BELL
ΚΙΚΗ ΤΣΙΛΙΓΓΕΡΙΔΟΥ, «ΚΡΥΟ ΔΕΡΜΑ»
Σε μια Αθήνα, που παλεύει να επιβιώσει κάτω από το πέπλο μιας πρωτοφανούς παγωνιάς, ένας σαδιστικός εκδικητής χωρίς πρόσωπο αναλαμβάνει να απονείμει τις πιο απάνθρωπες ποινές σε όσους ένοχους ξεφεύγουν από τη Δικαιοσύνη. Η ιδιόρρυθμη, αντισυμβατική αστυνόμος Στέλλα Ανταμς, σε μια ανελέητη μάχη με τον χρόνο, θα βρεθεί αντιμέτωπη με το μεγαλύτερο δίλημμα της ζωής της… Πόσο από τον εαυτό της θα θυσίαζε με τα ίδια της τα χέρια για να φέρει πίσω εκείνους που αγαπά. Και πόσο μπορεί να πονάει κάτι τέτοιο; Το «Κρύο δέρμα» κλείνει την τριλογία της Στέλλα Ανταμς.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΣΧΟΥ, «ΓΕΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ»
Η Κωνσταντίνα Μόσχου επιστρέφει με ένα ατμοσφαιρικό μυθιστόρημα μυστηρίου, βασισμένο σε ιστορικό γεγονός. Η πλοκή του διαδραματίζεται το 1829, όταν το βρετανικό ιστιοφόρο Νόρφολκ αναλαμβάνει να μεταφέρει καταδίκους στον τόπο της εξορίας τους, την Αυστραλία, μεταξύ των οποίων επτά Ελληνες ναυτικούς καταδικασμένους για πειρατεία. Το ταξίδι τους όμως κρύβει δυσάρεστες εκπλήξεις και ένα αίνιγμα ζητά τη λύση του.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΤΙΝΙΔΗΣ, «ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΚΡΟΥ»
Ο Στέφανος, ένας τριανταπεντάρης με μεταπτυχιακά και διδακτορικό, αναγκάζεται να κάνει κακοπληρωμένες δουλειές, έχοντας στη φροντίδα του τη χρόνια άρρωστη πρώην γυναίκα του. Για να βελτιώσει τα οικονομικά του, αναλαμβάνει θέση εξωτερικού συνεργάτη στα ΤΕΙ Καστοριάς. Οταν ανακαλύπτει ότι ο προκάτοχός του αυτοκτόνησε, ο Στέφανος αρχίζει να διερευνά την υπόθεση, καθώς νιώθει μια περίεργη ταύτιση με τον νεκρό. Ταυτόχρονα, γνωρίζει την Ελενα, μια γυναίκα που τον κάνει να αισθανθεί ζωντανός για πρώτη φορά. Το σκοτάδι όμως κρύβεται παντού κι ο Στέφανος θα μπλέξει σε μια μυστηριώδη υπόθεση, που στοίχισε τη ζωή στον προκάτοχό του και θα απειλήσει και τη δική του.
ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΠΟΥΡΟΣ, «ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ»
Ενας συνταξιούχος αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας εξαφανίζεται μυστηριωδώς, ένας ψεύτης με ευγενικές προθέσεις βρίσκει καταφύγιο σε ένα απομακρυσμένο χωριό και δύο πληρωμένοι θηρευτές παλεύουν για μια εξαναγκασμένη ομερτά. Η αιματοχυσία μοιάζει αναπόφευκτη… Οι εχθροπραξίες πληθαίνουν, η αδράνεια του νόμου κάνει τη βία να κλιμακώνεται και, την ώρα που η διπλωματία φαντάζει ως ύστατη πιθανότητα επιβίωσης, μια οδυνηρή εκτέλεση προκαλεί έκρηξη οργής και οπλίζει τα χέρια εκείνων που δεν έχουν πια να χάσουν τίποτα. Μια noir ιστορία εκδίκησης, όπου οι δήμιοι παίρνουν το ρόλο των καταδικασμένων – έναν αστυνομικό χωρίς αστυνομικούς, που οδηγεί αθώους ήρωες σε μια στροφή «Καρμανιόλα». Η «Καρμανιόλα είναι το δεύτερο μέρος της σειράς «Drifter».
ΤΖΩΝ ΚΙΛΙΑΝ, «ΜΟΤΕΛ ΜΙΖΟΥΡΙ»
Ο Μπιλ Μακάρτι είχε μόνο ένα ταλέντο: ήξερε να επιβιώνει. Ανεξάρτητα από το πόσο ακραίες και επικίνδυνες ήταν οι συνθήκες γύρω του και ανεξάρτητα από το τίμημα που έπρεπε να πληρώσει κάθε φορά, ο Μπιλ Μακάρτι θα επιβίωνε. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αλλά ο κόσμος είναι ένα πολύ επικίνδυνο μέρος για να ζεις. Και η δουλειά που θα βρει, στην έπαυλη ενός μεγαλοεπιχειρηματία έξω από το Κάνσας Σίτι, είναι μια πολύ επικίνδυνη δουλειά. Οπως θανάσιμα επικίνδυνοι είναι και όλοι οι νέοι του συνεργάτες. Ανθρωποι που μπορούν να σκοτώσουν χωρίς να ανοιγοκλείσουν καν τα μάτια, άνθρωποι μαθημένοι να ασκούν μια εξουσία τρόμου επάνω στους άλλους. Οταν ο κλοιός σφίξει ασφυκτικά, ο Μακάρτι θα πρέπει να ξεδιπλώσει όλα του τα ταλέντα αν θέλει να επιβιώσει. Ακόμη και αν αυτό σημαίνει πως στο τέλος πρέπει να μείνει μόνο αυτός ζωντανός.
ΣΟΝΙΑ ΣΑΟΥΛΙΔΟΥ, «ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΡΕΜΙΚ»
Η εντεκάχρονη Αγκα Ρέμικ είναι το παιδί της οικογενειακής τραγωδίας που συγκλόνισε τα Χριστούγεννα του 1989 την κοινωνία του Σαν Αντόνιο στο Τέξας. Τριάντα χρόνια αργότερα μία νέα τραγωδία θα στιγματίσει τη ζωή της. Η πρώτη της μέρα ως διευθύντριας του δημοτικού σχολείου Καθολικών «Η Ιωάννα της Λωρραίνης» θα τη βρει πάνω από το πτώμα της άγρια δολοφονημένης μαθήτριας Μία Λεμπρούκ. Είναι η μόνη ύποπτη. Η καθαρίστρια ισχυρίζεται πως την είδε να διαπράττει το έγκλημα. Η ίδια δεν θυμάται. Το φονικό μαχαίρι και πειστήριο του εγκλήματος δεν είναι πουθενά. Είναι μια φάρσα. Ενα απαίσιο «αστείο». Αθώα ή ένοχη η γυναίκα που το πλήθος θέλει στην πυρά; Τελικά κάποιες ψυχές για να δικαιωθούν πρέπει πρώτα να τις κάψεις. Οπως καίει ένας παράνομος έρωτας που σαν κατάρα κυνηγάει τα παιδιά του… Οπως καίει μία εμμονή… Οπως καίει η ανάγκη για την κάθαρση. Στις στάχτες μέσα θα βρεις την αλήθεια.
ΔΙΟΠΤΡΑ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΙΣΗΣ, «ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 173»
Πέντε εγκλήματα και πέντε αξιωματικοί της αστυνομίας με έναν και μοναδικό στόχο: Να τα εξιχνιάσουν. Ο Βαγγέλης Γιαννίσης αφήνει για λίγο τον πρωταγωνιστή του Αντερς Οικονομίδη και γράφει ένα true crime αστυνομικό μυθιστόρημα σε στενή συνεργασία με τους αξιωματικούς του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας με στόχο να παρουσιάσει πέντε αληθινές ιστορίες βγαλμένες από τα αρχεία του Ανθρωποκτονιών. Ειδεχθή εγκλήματα ζωντανεύουν στα μάτια του αναγνώστη, σε ένα ταξίδι στα άδυτα πέντε υποθέσεων που συγκλόνισαν τη χώρα. Η «Λεωφόρος Αλεξάνδρας 173» είναι η πρώτη απόπειρα για ένα true crime/true story αστυνομικό «ντοκιμαντέρ» στη χώρα μας.
ΚΕΔΡΟΣ
ΕΡΙΚΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, «ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ»
Ο Αγγελος και η Βίκυ βρίσκονται στην Καστοριά, παρέα με συμμαθητές τους και μια ομάδα συγγραφέων, στο πλαίσιο ενός σημαντικού λογοτεχνικού συνεδρίου. Τα προβλήματα ξεκινάνε με την εξαφάνιση ενός σπουδαίου χειρογράφου. Αυτή είναι όμως μόνο η αρχή. Γιατί το μυστήριο, αντί να λυθεί, γίνεται ολοένα πιο περίπλοκο, εμπλέκοντας όλο και περισσότερα πρόσωπα. Πού θα μπορούσε να φτάσει κανείς τελικά για να κερδίσει ένα βραβείο; Και τα βραβεία τα παίρνουν πάντα οι καλύτεροι;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΛΑΧΟΣ, «ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΟΥΡΑΣ»
Το 1968 ζουν στο Παρίσι, το 1985 περιπλανιούνται στην Πατησίων και το 2018 βρίσκονται στο Au Revoir, Σαν Μισέλ και Πατησίων γωνία. Είναι μια παρέα φίλων, που ιδρύει την Κοινωνία των Μεταφραστών, έναν τόπο συνάντησης διαφορετικών επιλογών, που χλευάζει κάθε κανονικότητα. Ο Δημήτρης Ιακώβου, μέλος της Κοινωνίας, ονειρεύεται τη διδασκαλία ως συνάντηση ελευθέρων ανθρώπων απέναντι σ’ έναν κόσμο που αλλάζει. Πιστεύει ότι το πανεπιστήμιο πρέπει να σταθεί απέναντι στους νέους ανθρωποφύλακες, αυτούς που θέλουν να δημιουργήσουν τον άνθρωπο με την ευφυΐα μέδουσας. Ωστόσο, όλοι οι άνθρωποι έχουν ιστορία. Ιστορία, που τους αρέσει να λένε, ιστορία που αποσιωπούν, ιστορία που δεν έπραξαν.
Π. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ, «Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΝ ΡΟΔΩΝ»
Στη διάρκεια μιας συγκέντρωσης διαμαρτυρίας για την επιβολή των capital controls στην περιοχή του παλιού Φραγκομαχαλά της Θεσσαλονίκης, η διοργανώτρια Ιφιγένεια Ρούσσου και ιδρυτικό μέλος της συλλογικότητας Ροδάνθη εξαφανίζεται. Λίγες ώρες αργότερα, μια φίλη της, συνοδός πολυτελείας, ναρκώνει τον παρτενέρ της και κλέβει ένα πολύτιμο αντικείμενο. Ο σύντροφος της Ιφιγένειας Ρούσσου αναθέτει στον ιδιωτικό ντετέκτιβ Πέτρο Ριβέρη να τη βρει ζωντανή. Η έρευνα του Ριβέρη θα αλλάξει ριζικά προσανατολισμό μετά την ανακάλυψη στοιχείων που αφορούν την ύπαρξη μιας μυστικής αδελφότητας, που λειτουργεί σύμφωνα με θεσμούς της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Στην τρίτη του περιπέτεια, ο Ριβέρης συνδέει τα φαινομενικά άσχετα μεταξύ τους στοιχεία, αλλά, καθώς πλησιάζει στη λύση του γρίφου, συνειδητοποιεί πως όταν η αλήθεια και η πραγματικότητα δεν ταυτίζονται, το κόστος της λύτρωσης είναι πολύ μεγάλο για όλους.
ΙΚΑΡΟΣ
ΜΙΝΩΣ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗΣ, «ΚΒΑΝΤΙ»
Η δολοφονία ενός άντρα χωρίς ταυτότητα στη Μονμάρτρη οδηγεί τις έρευνες της γαλλικής αστυνομίας σε αδιέξοδο. Την ίδια ώρα, στο νεκροταφείο ενός ελληνικού χωριού, ο ντετέκτιβ Κρις Πάπας κρατάει στα χέρια του έναν παλιό χάρτη γεμάτο σημάδια… Αλλεπάλληλα ταξίδια, τεθλασμένες γραμμές, παράλληλες πορείες μέχρι την έρημο Καλαχάρι. Τα τελευταία ίχνη τον παρασύρουν πάνω στις παρισινές στέγες. Εκεί όπου θα συνειδητοποιήσει ότι οι τίγρεις τρέχουν γρήγορα και δεν ξεχνούν ποτέ. Μια ιστορία αίματος, τόσο πραγματική όσο κι ο κάθε καθρέφτης. Το αίμα ακολουθεί περίεργες διαδρομές, που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει. Ισως είναι καλύτερα έτσι. Το «Κβάντι» είναι το δεύτερο αστυνομικό μυθιστόρημα του Μ. Ευσταθιάδη, μετά τον «Δύτη», που ήδη κάνει διεθνή καριέρα.
Ε. ΓΙΑΝΝΑΚΗ, «ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΑΜΠΟΥ»
Μια μαχόμενη δημοσιογράφος εντοπίζεται νεκρή στην πισίνα ενός ρετιρέ στο Κολωνάκι, στο διαμέρισμα του πρώην συζύγου της, διακεκριμένου ζωγράφου που παραμένει εξαφανισμένος. Στο στήθος της έχει ένα τατουάζ με έναν τεράστιο ιππόκαμπο. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και η κοινή γνώμη αναστατώνονται, με τα πιθανά σενάρια της δολοφονίας να μένουν ανοιχτά μέχρι το τέλος.
Ο αστυνόμος Χάρης Κόκκινος και η ομάδα του θα εμπλακούν σε μια υπόθεση που τους φέρνει αντιμέτωπους με φαινόμενα ενδοοικογενειακής βίας, κυκλώματα τέχνης, τα όρια της δημιουργίας και τα κλειστά στόματα της μικρής κοινωνίας.
«Αυτή θα ήταν μια καλή υπόθεση για ένα αστυνομικό μυθιστόρημα, αν δεν είχα λάβει ένα e-mail από το θύμα την παραμονή της δολοφονίας του και αν δεν γνώριζα ότι οι ιππόκαμποι κολυμπούν κόντρα στο ρεύμα μέχρι να σπάσει η καρδιά τους».
«Η φωλιά του ιππόκαμπου» είναι το δεύτερο μέρος της «Τριλογίας του βυθού».
ΛΙΒΑΝΗΣ
ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΛΥΓΕΡΟΣ, «ΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ»
Ο αστυνόμος Σεβαστιανός, ακολουθώντας τα ίχνη του αίματος, θα ξετυλίξει το κουβάρι μιας ιστορίας, της οποίας τα νήματα κινούν η απληστία, η αλαζονεία και η εκδίκηση. Μια υπόθεση, όπου δύο αρχικά ανεξάρτητα γεγονότα, μια εξαφάνιση του γόνου μιας ισχυρής οικογένειας και μια πιθανή αυτοκτονία, τον οδηγούν σε συγκρουσιακές καταστάσεις με πολλές ανατροπές. Ο οξυδερκής, αλλά και δύστροπος Αντρέας Σεβαστιανός δεν είναι κι ο πιο εύκολος άνθρωπος για να συνεργαστεί κανείς μαζί του. Στην αρχή, κινείται αργά, αλλά σύντομα η ατμόσφαιρα βαραίνει. Ο ύποπτος γίνεται θύμα…
ΠΑΤΑΚΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ / ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ
«SHOW BUSINESS»
Αθήνα 2011. Η Μελίνα περνάει από συνέντευξη για να προσληφθεί σε μια πολυεθνική διαφημιστική εταιρία. Με στόχο να εντυπωσιάσει τον διάσημο επικεφαλής της εταιρίας, Αλεξ Ράνθο, δημιουργεί ένα εξωφρενικό διαφημιστικό πλάνο. Λος Αντζελες 2019. Ο Τζακ Κουίν, παλιός σταρ του Χόλιγουντ, παλεύει να αναστήσει την καριέρα του. Πιέζει τον ατζέντη του και εκείνος απευθύνεται στον παλιό του φίλο Αλεξ Ράνθο, που ζει πλέον στην Ελλάδα. Ο Ράνθος, ερωτευμένος με τη Μελίνα και παθιασμένος με τη δουλειά του, ανακαλεί στη μνήμη το επικίνδυνο πλάνο της Μελίνας από το 2011 κι αποφασίζει να το εφαρμόσει. Το θρίλερ έχει μόλις αρχίσει…
ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΟΣΧΑΤΟΣ .«ΡΩΞΑΝΗ»
Τη νύχτα της Μεγάλης Παρασκευής ένα νεαρό κορίτσι πέφτει από το βράχο της Μονεμβασιάς. Ο αστυνομικός συγγραφέας Αρης Βικέλας, που βρίσκεται στη γραφική καστροπολιτεία αναζητώντας έμπνευση, μπλέκεται χωρίς καν να το καταλάβει στον μυστηριώδη θάνατο της Ρωξάνης Λάσκαρη. Αυτοκτονία ή έγκλημα; Ενα σημείωμα που βρίσκει ο Βικέλας, σε συνδυασμό με κάποια ανεξήγητα γεγονότα και αντικρουόμενες μαρτυρίες, τον οδηγεί να ερευνήσει για να εξιχνιάσει την υπόθεση. Οταν ανακαλύψει την αλήθεια, θα συνειδητοποιήσει ότι τα πάντα κρέμονται από ένα σκοινί…
ΜΙΝΩΑΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, «ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΜΕ ΚΛΕΙΔΙ»
Η Νήσος, ένα ειδυλλιακό ψαρονήσι, έχει γίνει καλοκαιρινός προορισμός του διεθνούς τζετ σετ. Ο αστυνόμος του Τμήματος Ανθρωποκτονιών Αττικής Χριστόφορος Μάρκου περνάει εκεί την άδειά του, όταν κατά τη διάρκεια ενός πάρτι η Λούσι Ντέιβις, μια νεαρή Αγγλίδα δημοσιογράφος, βρίσκεται δολοφονημένη στην αποθήκη της οικοδέσποινας. Με το νησί αποκλεισμένο από τον άνεμο, ο Μάρκου ψάχνει το κίνητρο και το δράστη στα μυστικά, τα ψέματα και τα κουτσομπολιά του «κλειστού κύκλου της Νήσου» και σε ένα μυθιστόρημα με κλειδί που έγραφε το θύμα. Η επιφανειακή ηρεμία του νησιού διαταράσσεται ενώ ένα ακόμη ανεξιχνίαστο έγκλημα από το παρελθόν θα περιπλέξει την υπόθεση. Καθώς η λίστα των νεκρών μεγαλώνει, θα κατορθώσει ο Μάρκου να βρει το δολοφόνο προτού αυτός καταφέρει να ξεφύγει με το επόμενο πλοίο της γραμμής; Το τρίτο αστυνομικό μυθιστόρημα του Χρήστου Μαρκογιαννάκη κυκλοφορεί πρώτα στην Ελλάδα κι ακολουθεί η γαλλική του έκδοση.
ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
ΧΙΛΝΤΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, «ΕΝΟΧΟΣ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΥ»
Αρχές Μαρτίου 2012 ο αστυνόμος Χάρης Νικολόπουλος επιστρέφει στην Αθήνα, καθώς η μητέρα του διαγιγνώσκεται με Αλτσχάιμερ και μεταφέρεται σε έναν οίκο ευγηρίας. Την ίδια εποχή, ο Νικολόπουλος γνωρίζει μια ψυχολόγο, η οποία διευθύνει έναν ξενώνα με κακοποιημένες γυναίκες και θύματα σεξουαλικού τράφικινγκ. Η δολοφονία της ψυχολόγου θα είναι η αφετηρία για το ταξίδι του Νικολόπουλου, με συνοδό τη νεαρή, εκκεντρική υπαστυνόμο Αΐντα Μητροπούλου, στην κόλαση του υποκόσμου, στον κόσμο των άστεγων, των εξαρτημένων και των νεαρών κοριτσιών, που αντιμετωπίζονται ως αναλώσιμα προϊόντα. Ο «Ενοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου» είναι η τέταρτη περιπέτεια του αστυνόμου Νικολόπουλου.
ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, «Η ΣΙΩΠΗ ΔΕΝ ΣΕ ΚΡΑΤΑ ΖΩΝΤΑΝΟ»
Οταν ο αστυνόμος Απτόσογλου επανέρχεται στη δράση για να εξιχνιάσει ένα φόνο, που κρύβει ένα καλά θαμμένο μυστικό, θα αναγκαστεί να ξεμπερδέψει νήματα που μπλέκουν οικογενειακές μνήμες και τη γενέθλια πόλη του, τη Θεσσαλονίκη, με το Ολοκαύτωμα και τον Εμφύλιο. Μια περιπέτεια του Απτόσογλου με πρωταγωνιστή την Ιστορία. Ποιος αντέχει να μη γίνει μέρος του Κακού αν αυτό τον κρατήσει ζωντανό;
ΜΑΡΚΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, «ΤΟ ΜΠΛΟΥΖ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ»
Η φαινομενικά ακίνδυνη παρακολούθηση μιας φοιτήτριας από τη Σαντορίνη οδηγεί τον ιδιωτικό ντετέκτιβ Μίλτο Οικονόμου στα ίχνη ενός σκοτεινού κυκλώματος ναρκωτικών και πορνείας. Αδίστακτοι εγκληματίες εισβάλλουν αναπάντεχα στη ζωή του όταν μαθαίνουν τη σχέση του με μια πεταλούδα της νύχτας που γνωρίζει πολλά για την παράνομη δράση τους. Αυτό που ίσως αγνοούν είναι ότι ποτέ δεν πρέπει να τα βάζεις με κάποιον που δεν έχει τίποτα να χάσει. Στη νέα υπόθεση του Μίλτου Οικονόμου, που εξελίσσεται στην Αθήνα και κορυφώνεται στη Μύκονο, κυριαρχούν η νουάρ ατμόσφαιρα στα κακόφημα στέκια της νύχτας και το μαύρο χιούμορ του αντιήρωα πρωταγωνιστή, ενώ οι μελαγχολικές νότες των μπλουζ συνοδεύουν την αφήγηση σαν μουσική υπόκρουση κινηματογραφικής ταινίας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΟΣ, «Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ»
Ενας άνδρας απειλεί να πηδήξει από την ταράτσα ενός ξενοδοχείου, όταν φτάνει για τη διαπραγμάτευση ο αστυνόμος Καπετάνος. Τον πυροβολεί ένας ελεύθερος σκοπευτής πριν προλάβει να πραγματοποιήσει την απειλή του. Ενα ταριχευμένο τσακάλι ανακαλύπτεται στην ντουλάπα του, ενώ η Αντιτρομοκρατική φθάνει στην Εύβοια. Εθνικιστικά στοιχεία στα Σώματα Ασφαλείας, το κυνήγι ενός δολοφόνου που αφήνει για σημάδι ένα βαλσαμωμένο ζώο και μια θεωρία συνωμοσίας που κανείς δεν θέλει να επαληθευτεί… Ενα πρόγραμμα προσηλυτισμού πιστών «στρατιωτών» που έχει καλύψει εδώ και πολλά χρόνια τις στολές με κουστούμια… Ποιος κινεί τα νήματα; Πόσο δύσκολο είναι να νικήσεις όταν ο εχθρός έχει δημιουργήσει το παιχνίδι; Ο «Θάνατος του Οδυσσέα» είναι η τέταρτη περιπέτεια του αστυνόμου Καπετάνου.
ΝΕΦΕΛΗ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ, «ΜΙΚΡΟ ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ»
Συνομιλώντας με τη γαλλική παράδοση των éloges (εγκώμια), ο Κώστας Καλφόπουλος «ακτινογραφεί» ένα λογοτεχνικό και κινηματογραφικό είδος που πέρασε από την αρχική απαξίωση στην αποδοχή και στην πληθωρική παραγωγή. Το «Μικρό εγκώμιο του Αστυνομικού» αρθρώνεται λεξικογραφικά, με βάση τα σημαντικότερα «συστατικά» του αστυνομικού αφηγήματος, όπως αίμα, βία, «μοιραία γυναίκα», noir, όπλο, polar κ.ά., αλλά και βασικούς συντελεστές του, σε λογοτεχνικό και κινηματογραφικό επίπεδο, όπως Γ. Μαρής, Π. Μάρκαρης, Ζ. Σιμενόν, Α. Χίτσκοκ κ.ά. Παράλληλα, όμως, ιχνηλατεί τα πεδία με όρους της πολιτισμικής ιστορίας, επιχειρώντας να συλλάβει τη «μαγεία και το παράλληλο σύμπαν του αστυνομικού: ουσιαστικά, το αντεστραμμένο είδωλο της λογοτεχνίας».
ΚΥΦΑΝΤΑ
ΑΝΤΥ ΒΡΟΣΓΟΣ, «ΑΒΑΡΙΤΙΑ»
Οταν αναλαμβάνει την υπόθεση να βρει τον Δήμο Τερζή, έναν γόνο πλούσιας οικογένειας που δεν έχει δώσει σημεία ζωής για μέρες, ο δημοσιογράφος Γρηγόρης Δημητρίου δεν μπορεί να φανταστεί την ευκολία με την οποία τα πτώματα θα άρχισαν να στοιβάζονται γύρω του. Πόσω μάλλον την πιθανότητα το επόμενο να ήταν δικό του. Ο αστυνόμος Πέτρος Αποστόλου καλείται να βάλει ένα τέλος σ’ αυτό το γαϊτανάκι του αίματος, βαδίζοντας ανάμεσα στην αστραφτερή σόουμπιζ και στον σκοτεινό υπόκοσμο, εκεί όπου τα όρια είναι δυσδιάκριτα. Και, για να το κάνει αυτό, πρέπει να υπερνικήσει τις εμμονές του.
MΑΡΓΑΡΙΤΑ XAΝΤΖΙΑΡΑ, «ΣΗΨΗ»
Ο Μάθιου Γουάιτ, γνωστός σε ολόκληρο τον κόσμο κωμικός, που φρόντιζε να κρατά την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, βρίσκεται άγρια δολοφονημένος στο εξοχικό του. Ταυτόχρονα, ο δεκαεπτάχρονος ανάδοχος γιος του εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Η υπόθεση περιπλέκεται όταν η αστυνομία ανακαλύπτει ένα δεύτερο πτώμα, που έχει σχέση με τη δολοφονία του Γουάιτ.
Η αρχιεπιθεωρήτρια Εμιλυ Χατζηπέτρου βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν μεθοδικό, προσεκτικό δολοφόνο, που αποφεύγει τα λάθη και γνωρίζει τα θύματα πολύ καλά. Η έρευνα θα τη φέρει σ’ έναν κόσμο δημοσιότητας και χλιδής, που είναι φτιαγμένος από λάμψη και φως, αλλά, αν κάποιος τραβήξει το χρυσοποίκιλτο κάλυμμά του, μπορεί εύκολα να διακρίνει τη σήψη πίσω από το χαμόγελο.
ΒΑΚΧΙΚΟΝ
ΤΑΚΗΣ ΝΤΑΛΑΚΟΣ, «ΜΑΚΡΟΒΙΠΕΡΑ»
Ο Χάρης Λουκάς, ο ερευνητής που «πληρώνεται και για να στενοχωριέται», βρίσκεται διχασμένος ανάμεσα στην ηθική του και στην αλλόκοτη έλξη προς το «άλλο μισό» του, μια τρυφερή και σκληρή ύπαρξη, που παρακολουθεί ποδόσφαιρο, ακούει μουσική και βλέπει επίμονα σινεμά.
Σε μια ατέλειωτη διαδρομή, γεμάτη αναρίθμητους εσπρέσο και τσιγάρα, βόλτες και συζητήσεις επί παντός επιστητού στη Φωκίωνος Νέγρη, τον «ομφαλό της Γης», ο Λουκάς μετακινείται με άνεση ανάμεσα σε εγγλέζικες αντίκες, αστυνομικές λιμουζίνες και υπερατλαντικά αεροπλάνα, με ατέλειωτες μουσικές και σινεφίλ αναφορές.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, «Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ»
Ο ιδιωτικός ντετέκτιβ Πάνος Κουτσόπουλος, ο επονομαζόμενος «Κουτσός», αναλαμβάνει την υπόθεση των ανυπόγραφων, απειλητικών επιστολών, που αποστέλλονται στον Θεοδόση Τσαμπαρδά, επιχειρηματία και γκουρού του διαδικτυακού μάρκετινγκ, και έχουν μόνο περιεχόμενο τις λέξεις Swiss Supercredit Bank, που παραπέμπουν σε μια οικονομικής φύσεως απάτη στο παρελθόν. Η έρευνα του θα τον οδηγήσει σ’ ένα χωριό της Μεσσηνίας, στα ερείπια μιας αρχαίας πόλης, όπου μόλις έχει συμβεί ένας άγριος φόνος, που σχετίζεται με την αναζήτηση ενός αρχαίου θησαυρού. Ο Κουτσόπουλος θα ψάξει για τη λύση της υπόθεσης, αλλά ίσως δεν είναι αυτή που θα ήθελε τελικά…
ΠΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΟΥΚΑΣ, «Ο ΣΠΙΝΕΛΛΙ ΣΤΟΝ ΚΑΜΠΟ»
Ο καθηγητής Εγκληματολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νάπολης, Οράτσιο Σπινέλλι, ελκύεται από τη διαδικασία εξιχνίασης μυστηριωδών εγκλημάτων. Ο πολύπειρος και μεθοδικός καθηγητής γεμάτος ευαισθησίες και λάτρης της καλής κουζίνας καλείται από τον Ελληνα αστυνόμο Μήτρου να συνδράμει στο έργο της εξιχνίασης ενός ειδεχθούς εγκλήματος σε ένα αρχοντικό του Κάμπου της Χίου. Θύμα μια Ιταλίδα τουρίστρια σε μια υπόθεση με πέπλο μυστηρίου που διαδραματίζεται ταυτόχρονα σε δύο χώρες: Ελλάδα και Ιταλία.
Το μυθιστόρημα είναι ένα κράμα αστυνομικού μυστηρίου με προεκτάσεις στο χώρο της τέχνης, της μόδας, σε σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα και στο διεθνές έγκλημα πίσω από τους φαινομενικά αθώους πρωταγωνιστές της.
ΤΟΠΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΣΧΟΣ «ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΗΤΑΝ ΑΠΑΙΣΙΟΙ»
- Τρεις βασανιστές δείχνουν πού μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος όταν υποκινείται από το μίσος.
- Οταν ο πρώην νομάρχης της Μαγνησίας Σταύρος Σούλας δολοφονείται, ο νοσταλγός της επταετίας διοικητής της χωροφυλακής Βόλου, Ηλίας Μπάρδας, αναθέτει την υπόθεση στον υποβαθμισμένο υπομοίραρχο Μάνο Πετράκη, ποντάροντας στην αποτυχία του. Στην προσπάθεια να εξιχνιάσει την υπόθεση, ο Πετράκης θα αντιμετωπίσει πιέσεις και εμπόδια από τη Χωροφυλακή, καθώς θα φέρει στο φως το μεγαλύτερο σκάνδαλο στα χρόνια της χούντας. Ενα αστυνομικό μυθιστόρημα για την κατάχρηση της εξουσίας και το μίσος ενάντια σε οτιδήποτε διαφορετικό.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Θρίλερ στον Άλιμο με πυροβολισμούς σε πολυκατοικία: Ψάχνουν τον «αποδέκτη» της επίθεσης
- Εμβολιασμός: Μπορούμε να καθυστερήσουμε τη δεύτερη δόση; -Τι λέει στο Eleftherostypos.gr ο Θεόδωρος Βασιλακόπουλος
- Σύνταξη: Τα ευνοϊκά όρια ηλικίας για μητέρες- γονείς σε Δημόσιο, ΙΚΑ, ΔΕΚΟ, τράπεζες [πίνακες]
- Ψηφιακό Πιστοποιητικό Covid: Σε ισχύ από σήμερα – Όσα πρέπει να γνωρίζουμε
- Νέο αίμα στον πόλεμο της… GREEK MAFIA
- Ελληνοτουρκικά: Τι κρύβει η «βελούδινη» διπλωματία της Άγκυρας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr
Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε Instagram, Facebook και Twitter