«Το Adagio είναι ένας κύκλος για τη δύναμη της μουσικής που μας βάζει σε μία διαδικασία ψυχικής αναζήτησης» ανέφερε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, ο αναπληρωτής καλλιτεχνικός διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών Θανάσης Αποστολόπουλος. «Η προσπάθεια, φέτος, πέρα από τις μουσικές για τις ημέρες του Πάσχα, ήταν να κάνουμε μία δήλωση ? όσο μπορεί η τέχνη να κάνει δηλώσεις – γύρω από το δράμα των προσφύγων» πρόσθεσε.
ΗΠΑ: Πέθανε σε ηλικία 73 ετών η «Ιουλιέτα» του Τζεφιρέλλι, Ολίβια Χάσεϊ
Το πασχαλινό οδοιπορικό στους δρόμους του Θείου αλλά και του ανθρώπινου Πάθους, αρχίζει με τη «Μνήμη» και το σύνολο παλαιάς μουσικής Ex Silentio (23/4) – μια συναυλία με έργα συνθετών της Διασποράς, που δημιούργησαν σε ξένους τόπους. Επόμενος σταθμός (24/4), η «Μπαλάντα του Μαουτχάουζεν» του Μίκη Θεοδωράκη (μεταγραφή για ορχήστρα εγχόρδων: Δημήτρης Μαραμής), ένας φόρος τιμής του μεγάλου συνθέτη σε όσους μαρτύρησαν στο διαβόητο ναζιστικό στρατόπεδο εξόντωσης. Η Καμεράτα υπό τον Γιώργο Πέτρου ερμηνεύει «Μαουτχάουζεν» αλλά και τη «Ραψωδία για βαρύτονο και ορχήστρα εγχόρδων» (σολίστ: Τάσος Αποστόλου, συμμετέχει η Χορωδία Αρμονία Ατενέα) καθώς και την «Κασσιανή».