Σημειώνεται ότι τα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
Το βραβείο παρέλαβε η στενή συνεργάτιδα και διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη, η οποία στάθηκε στο γεγονός ότι μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τη δυνατότητα να εκφραστεί με φυσικότητα και να δείξει με αμεσότητα πτυχές του χαρακτήρα του στους πολίτες.
Gigabit Voucher: Ανοιχτή η πλατφόρμα για γρήγορο ίντερνετ - Πώς θα γίνει η αίτηση
«Πίσω από αυτή την καμπάνια είναι ένας πρωταγωνιστής, ο οποίος, ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο» ανέφερε η κυρία Κάπη χαρακτηριστικά.
Το βραβείο απένειμε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB, Μανόλης Παπαπολύζος, ο οποίος κατά τη βράβευση σημείωσε: «Είναι πολύ σημαντική διάκριση και απονέμεται σε εκείνον που το 2023 βρήκε τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσει σωστά και αποδοτικά αυτό το νέο σχετικά μέσο που λέγεται ΤikTok. Απονέμεται σε εκείνον που κατάφερε να χτίσει στο ΤikTok την πιο επιτυχημένη καμπάνια με οργανική απήχηση του 2023. Η καμπάνια που συγκέντρωσε περισσότερο από 2 εκατομμύρια likes και 42 εκατομμύρια views! Μια καμπάνια που αποτελεί πια case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ δέχτηκε συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok».
Η διευθύντρια επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, τόνισε, παραλαμβάνοντας την τιμητική διάκριση: «Αν μου έλεγε κάποιος πριν από 11 χρόνια, που ξεκίνησα να δουλεύω με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι θα ερχόμουν σήμερα, εδώ, για να παραλάβω αυτό το βραβείο, νομίζω ότι θα τον κοιτούσα με φοβερή απορία. Κι όμως, τα καταφέραμε και σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θέλω να σας πω ότι ήταν πολύ δύσκολο να βρούμε έναν τρόπο να υπάρξουμε σε αυτήν την πλατφόρμα, να βρούμε έναν τρόπο που να μην είναι ”βαρετός” και να μην είναι καθόλου ”cringe”».
Η Κύρα Κάπη στάθηκε και στους λόγους πίσω από την επιτυχία αυτής της προσπάθειας: «Όλα ήρθαν κάπως και έδεσαν μεταξύ τους και επειδή πολλοί ρωτούν ποιος κρύβεται τελικά πίσω από αυτή την περιβόητη καμπάνια, πρώτα θα πω ότι είναι ένας πρωταγωνιστής, ο οποίος, ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο. Δεύτερον, μία στενή ομάδα, η οποία γενικώς παίρνουμε ρίσκα και σε αυτή την περίπτωση πραγματικά μας βγήκε. Τέλος, ένα καταπληκτικό tik tok agency, το οποίο μας έμαθε άπταιστα ”tiktokικά” και κατάφερε να μεταφράσει το περιεχόμενό μας στη γλώσσα του ΤikΤok. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ».
Ειδήσεις σήμερα
Αυγενάκης στα εγκαίνια της Agrotica: Καλώ τους αγρότες να επενδύσουμε στο διάλογο
Εξεταστική για Τέμπη – Κοτταράς: «Νόμιμη και νομότυπη η μετάταξη του σταθμάρχη»
Οι Ελληνες και ξένοι διάσημοι που πάσχουν από ψωρίαση – Οι εξομολογήσεις και τα σημάδια στο σώμα