– Η διακοπή των δρομολογίων του ΟΣΕ σε ένα μέρος της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη
– Η μείωση των δρομολογίων/ παράλληλη αύξηση των δρομολογίων ΚΤΕΛ
– Η μείωση της ταχύτητας των συρμών
– Ο ορισμός δύο σταθμαρχών σε όλες τις βάρδιες
– Ενδεχομένως η επαναφορά του Κέντρου Ελέγχου Κίνησης που υπήρχε στα γραφεία του ΟΣΕ στην Καρόλου
– Και, τέλος, το «γκάζι» για την ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης ως το τέλος του καλοκαιριού
Ολα αυτά θα συζητηθούν και στο αυριανό Υπουργικό Συμβούλιο με αποκλειστικό θέμα τα των μεταφορών, ενώ το κλίμα στο Μαξίμου είναι βαρύ, εξ ου και έχει μπει φρένο σε κάθε συζήτηση για εκλογές.
Θεοδωρικάκος: Τα μέτρα κατά της ακρίβειας θα συνεχιστούν και το 2025
Στην Αθήνα σήμερα ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων και εμπειρογνώμονες της ΕΕ
Ο Εκτελεστικός Διευθυντής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA), Γιόζεφ Ντοπελμπάουερ και ο Διευθυντής επίγειων μεταφορών της γενικής διεύθυνσης μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Κρίστιαν Σμιτ, μεταβαίνουν σήμερα Τετάρτη στην Αθήνα, προκειμένου να συναντηθούν με τις αρμόδιες ελληνικές αρχές, με θέμα την τεχνική υποστήριξη για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση της ασφάλειας των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Την επίσκεψη των εμπειρογνωμόνων της Επιτροπής και της ERA, ανακοίνωσε η Πρόεδρος της Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, μετά την τηλεφωνική συνομιλία που είχε το πρωί της 6ης Μαρτίου με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.
Το πρόγραμμα των συναντήσεων των εμπειρογνωμόνων στην Αθήνα δεν έχει καθοριστεί, διευκρινίζει εκπρόσωπος της Επιτροπής. Από την πλευρά της Επιτροπής στην επίσκεψη στην Αθήνα θα μεταβεί και η Ελζμπιέτα Λουκανιούκ, αρμόδια για θέματα ασφάλειας σιδηροδρόμων στο γραφείου της Επιτρόπου Μεταφορών, Αντίνα Βάλεαν.
Από την πλευρά του, ο ΕRA ενημέρωσε ότι η ελληνική ρυθμιστική αρχή ασφάλειας σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) ζήτησε στις 06/03/2023 τη βοήθειά του σε μέρος των εποπτικών δραστηριοτήτων της ΡΑΣ.
Αναφορικά με την διερεύνηση των αιτίων του δυστυχήματος ο ERA επισημαίνει: «Σύμφωνα με την Οδηγία για την Ασφάλεια (ΕΕ) 2016/798, η υποχρέωση διερεύνησης ατυχημάτων ανήκει στο κράτος μέλος (άρθρο 20.1): «Τα κράτη μέλη διασφαλίζουν ότι διενεργείται έρευνα από τον φορέα διερεύνησης που αναφέρεται στο άρθρο 22 μετά από οποιαδήποτε σοβαρό ατύχημα στο σιδηροδρομικό σύστημα της Ένωσης. Στόχος της έρευνας είναι η βελτίωση, όπου είναι δυνατόν, της σιδηροδρομικής ασφάλειας και της πρόληψης ατυχημάτων».
Ειδήσεις σήμερα
«Παραλύει» η χώρα από την απεργία: Ποιοι συμμετέχουν – Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς
Συντάξεις – Δημόσιο: Τι κερδίζουν σε χρόνια και σύνταξη όσοι βγουν το 2023 [αναλυτικά οι πίνακες]
Τραγωδία στα Τέμπη: Ερευνα για το δυστύχημα το 2017