Στο πλαίσιο της χθεσινής συνάντησης, η ΟΛΜΕ ανακοίνωσε πως, καταρχάς, συζητήθηκε το ζήτημα του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, για τον οποίο εξέφρασε την κάθετη διαφωνία της, καθώς θεωρούν πως με αυτό τον τρόπο αμφισβητείται η ικανότητα των αναπληρωτών και αναπληρωτριών καθηγητών να υπηρετούν τη δημόσια εκπαίδευση. Αντίθετοι στάθηκαν, επίσης, στην προοπτική της συμμετοχή τους σε γραπτό διαγωνισμό, προκειμένου να διεκδικήσουν μία θέση 10μηνης σύμβασης. Από την πλευρά του, ο υπουργός, αναγνωρίζοντας την πολύτιμη προσφορά των εκπαιδευτικών, τους διαβεβαίωσε πως δεν πρόκειται να υλοποιηθεί άμεσα κάποια αλλαγή ενώ τους ζήτησε να εισηγηθούν προτάσεις για το σύστημα διορισμού.
Στο τραπέζι της συζήτησης, τέθηκε το ζήτημα του νέου μισθολογίου, καθώς η ΟΛΜΕ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για τις προβλέψεις του νομοσχεδίου επισημαίνοντας πως οι προβλεπόμενες αυξήσεις είναι ανεπαρκείς, με τον υπουργό να υπογραμμίζει πως στην παρούσα συγκυρία δεν υπάρχει δυνατότητα για περαιτέρω αυξήσεις. Σε ό,τι αφορά το ζήτημα της ελεύθερης επιλογής σχολείου από τους γονείς, η ΟΛΜΕ κατέγραψε την ανησυχία της μήπως προκύψει κατηγοριοποίηση σχολείων. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπουργού, αφενός δεν ισχύσει για το τρέχον σχολικό έτος, αφετέρου, η επιλογή θα αφορά μόνο κενές θέσεις. Σχετικά με την αξιολόγηση, ο κ.Πιερρακάκης τόνισε πως αποτελεί τμήμα του προεκλογικού προγράμματος και θα συνεχιστεί με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, το Σεπτέμβριο. Στο αίτημα των καθηγητών για επαναφορά των καταργηθέντων μαθημάτων των Κοινωνικών Επιστημών και της Καλλιτεχνικής Παιδείας, ο υπουργός επιφυλάχθηκε να μελετήσει το θέμα.
Όσο για θέματα, που άπτονται του ανοίγματος των σχολείων, όπως οι εγγραφές ή οι προσλήψεις και η κάλυψη κενών, η ενημέρωση των εκπαιδευτικών θα γίνει έγκαιρα από το Γενικό Γραμματέα του υπουργείου. Ανοιχτός στο διάλογο δήλωσε ο κ.Πιερρακάκης σχετικά με το αίτημα για Κλαδική Σύμβαση Εργασίας, όπου θα συμπεριλαμβάνεται το σύνολο των εργασιακών ζητημάτων των εκπαιδευτικών.
Για selfies στη Βαρβάκειο ο Κασσελάκης
Στο ερώτημα για διευκρινίσεις γύρω από τις αλλαγές στην Ειδική Αγωγή, την Επαγγελματική Εκπαίδευση και τη δημοσίευση των επιδόσεων των μαθητών/τριών ανά σχολείο, ο υπουργός εξήγησε πως δεν υπάρχει προς το παρόν κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο, ωστόσο υπάρχει η πρόθεση να εξεταστεί ο θεσμός της παράλληλης στήριξης και της πρώιμης ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών ενώ επικαλέστηκε ευρωπαϊκή οδηγία για την δημοσίευση των αποτελεσμάτων. Τέλος, από πλευράς ηγεσίας υπουργείου τονίστηκε πως το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) θα συνομιλεί για όλα τα θέματα με την ΟΛΜΕ. Συζητήθηκαν, επίσης, και άλλα θέματα, όπως η στέγαση των εκπαιδευτικών ή η βία στα σχολεία, με τον υπουργό να δεσμεύεται πως αφού τα μελετήσει προσεκτικά όλα, θα ακολουθήσει διάλογος.
Ειδήσεις σήμερα
Η κλιματική κρίση διώχνει τουρίστες από τη Μεσόγειο
ΜΚΟ: Τεράστια διαρροή πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού