«Η ελληνική ναυτιλία βρίσκεται σε πρωτοπόρο θέση παγκοσμίως και εμείς πρέπει οπωσδήποτε να κρατήσουμε αυτόν τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας, πάνω στην οποία βασίζεται και η ευρωπαϊκή ναυτιλία, γιατί είναι ο μόνος τρόπος να κρατήσει και η Ελλάδα τη δική της ανταγωνιστικότητα» τόνισε ο Υπουργός και συνέχισε, λέγοντας ότι «έχουμε εξασφαλίσει ένα πρώτο πιλοτικό πρόγραμμα (“pilot project”) για την διασφάλιση της “πράσινης” μετάβασης, η οποία έχει πολύ μεγάλο κόστος και με σημαντικά κεφάλαια», ενώ τόνισε ότι απαιτείται μια διατομεακή συνεργασία μεταξύ του συνόλου των ενδιαφερόμενων φορέων (stake-holders) ώστε να επιτευχθεί αυτή η δύσκολη αλλά αναγκαία μετάβαση. Παράλληλα υπογράμμισε ότι χρειάζεται να αναπτυχθούν λιμενικές υποδομές, έτσι ώστε να μπορέσει η “πράσινη” μετάβαση στα πλοία να γίνει ταυτόχρονα με την “πράσινη” μετάβαση στις υποδομές.
Θεοδωρικάκος: Τα μέτρα κατά της ακρίβειας θα συνεχιστούν και το 2025
Ο κ. Στυλιανίδης έδωσε επίσης ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη ενίσχυσης του τομέα της ναυτικής εκπαίδευσης ώστε να δοθούν νέα κίνητρα για την προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα, καθόσον «πρέπει να ξαναχτίσουμε την εικόνα και τη φήμη του ναυτικού επαγγέλματος ως πολύ σημαντικού», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε σχέση με τις μεταναστευτικές ροές, ο κ. Υπουργός τόνισε ότι παρατηρείται σημαντική μείωση, ενώ εξήρε το ρόλο και τη συνεισφορά του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής το οποίο σώζει χιλιάδες ανθρώπινες ζωές, προστατεύοντας παράλληλα τα εθνικά σύνορα.
Ειδήσεις σήμερα
Τέμπη: Ελεύθερος υπό όρο στέλεχος της ΕΡΓΟΣE μετά την απολογία του στον ανακριτή
Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Γυναίκα ανασύρθηκε νεκρή μετά από πτώση στον Θερμαϊκό
Γλυφάδα: Άνδρας αυτοκτόνησε μετά από καταδίωξη – Προηγήθηκε ο ξυλοδαρμός της συντρόφου του
ΝΔ: Ο Κασσελάκης εμφανίζεται να έχει «κενά μνήμης» – Τα δύο ψέματα του και η αλήθεια