Ειδικότερα, ο κ. Σταϊκούρας ανέφερε τα εξής: «Είμαστε έτοιμοι και ολοκληρώνουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες. Δεν θα έχουμε αρνητικές εκπλήξεις. Υπήρχαν πάρα πολλές δυσκολίες και ακόμη προσπαθούμε να τις διορθώσουμε» είπε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός και σημείωσε ότι εξαιτίας όλων των καθυστερήσεων ο συνολικός προϋπολογισμός μαζί με την επέκταση, τους τόκους και τα δάνεια, θα ανέλθει σε 3 δις ευρώ. «Πέρασαν δέκα πρωθυπουργοί και αντίστοιχοι υπουργοί. Είναι ένα έργο που εξαιτίας καθυστερήσεων, εκτάκτων γεγονότων, στοίχισε πολύ περισσότερο από τον αρχικό προϋπολογισμό. Το Μετρό θα λειτουργήσει για το σύνολο της κοινωνίας, για όλους τους πολίτες» επεσήμανε.
Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ - Ανεξαρτητοποιείται και ο Γιάννης Σαρακιώτης
Σχετικά με τη χρηματοδότηση των επεκτάσεων του Μετρό στο αεροδρόμιο και τη δυτική Θεσσαλονίκη ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών σημείωσε: «αυτή τη στιγμή έχουμε μόνο σχεδιάσει και δεν έχουμε αποφασίσει πώς θα κινηθούμε ώστε να αναζητήσουμε χρηματοδότηση. Μελλοντικά μπορεί να χρησιμοποιηθούν ευρωπαϊκά κονδύλια. Το θέμα είναι να υπάρχει ο δημοσιονομικός χώρος για να χρηματοδοτηθούν».
Ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε και στην τροπολογία του υπουργείου που κατατέθηκε στη Βουλή και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την επέκταση των συμβάσεων των οδηγών του ΟΑΣΘ μέχρι το τέλος Ιουνίου 2025 και διατάξεις σχετικά με τη λειτουργία του ΟΣΕΘ που εμπλουτίζει την αποστολή στον έλεγχο του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου και την κατανομή των πόρων από την είσπραξη των κομίστρων. Για το έργο κατασκευής του fly over τόνισε ότι κινείται εντός των χρονοδιαγραμμάτων αν και, όπως πρόσθεσε, υπάρχουν συλλογικότητες που επιχειρούν να βάλουν εμπόδια. Σε ό,τι αφορά στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών ο κ. Σταϊκούρας επισήμανε ότι «έχουμε ένα χρέος να προχωρήσει το πόρισμα που ολοκληρώνεται τον Φεβρουάριο του 2025».
Ειδήσεις σήμερα
Καιρός – Τσατραφύλλιας: Η «ψυχρή λίμνη» ενδέχεται να φέρει βροχές, χιόνια και κρύο το Σαββατοκύριακο
Μαρινάκης: Τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία αποδεικνύουν στην πράξη τι σημαίνει κοινωνική πολιτική
Ο σταθμός του Μετρό Θεσσαλονίκης που θυμίζει πίστα Φόρμουλα Ένα! [φωτο-βίντεο]