Στην ομιλία του ο κ. Πιερρακάκης ανέλυσε τις κυβερνητικές προτεραιότητες για τη ψηφιακή μετάβαση και στην σχολική εκπαίδευση, από το Δημοτικό έως το Λύκειο και τις επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές με στόχο να ικανοποιηθεί ο στόχος της τεχνολογικής ενδυνάμωσης της σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή.
“Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να αποτελέσει εργαλείο διευκόλυνσης και μοχλό προόδου για όλη την κοινωνία – και ιδίως για τους πιο αδύναμους συμπολίτες μας. Αποστολή όλων των κυβερνήσεων είναι να δημιουργούν υπηρεσίες και να αναπτύσσουν πολιτικές για όλους, χωρίς αποκλεισμού” τόνισε ο κ. Πιερρακάκης στην τοποθέτησή του και παρουσίασε αναλυτικά τις τελευταίες κατακτήσεις του υπουργείου στις “δυναμικές ευκαιρίες της ψηφιακής εποχής με έμφαση στις αλλαγές στην εκπαίδευση”.
Η ανάρτηση του κ. Πιερρακάκη: “Χθες στη Μαδρίτη, στο Govtech 4 Impact World Congress, συζητήσαμε για τις δυναμικές ευκαιρίες της ψηφιακής εποχής, με έμφαση στις αλλαγές που φέρνει η τεχνολογία στην εκπαίδευση.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να αποτελέσει εργαλείο διευκόλυνσης και μοχλό προόδου για όλη την κοινωνία – και ιδίως για τους πιο αδύναμους συμπολίτες μας. Αποστολή όλων των κυβερνήσεων είναι να δημιουργούν υπηρεσίες και να αναπτύσσουν πολιτικές για όλους, χωρίς αποκλεισμούς.
Με γνώμονα αυτές τις αρχές, στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επενδύουμε σε υποδομές και θέτουμε σε λειτουργία εφαρμογές που ενισχύουν την εκπαιδευτική διαδικασία, ενδυναμώνουν τη σχέση εκπαιδευτικών – μαθητών και αναβαθμίζουν την πρόσβαση στην εκπαίδευση σε παιδιά που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.
Ο σχεδιασμός μας περιλαμβάνει την αξιοποίηση των τεχνολογικών μέσων σε όλες τις τάξεις από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο και την καθιέρωση θεσμικών και χρηματοδοτικών εργαλείων για τη στήριξη της έρευνας και της καινοτομίας στα πανεπιστήμιά μας”.
Ειδήσεις σήμερα
Ισραήλ: Ανακαλεί τους πρέσβεις από τις χώρες που αναγνώρισαν παλαιστινιακό κράτος
Κυριάκος Μητσοτάκης: Ενεργειακός περιφερειακός «παίκτης» η ΔΕΗ