Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen που επεξεργάστηκε το τμήμα Έρευνας και Ανάλυσης της ΕΡΤ, η μέση τηλεθέαση της τηλεμαχίας ανήλθε σε 300.000 θεατές στην άκρως ανταγωνιστική ζώνη του prime time.
Μητσοτάκης στη Σύνοδο Βορρά-Νότου : Να γίνουμε εξυπνότεροι και πιο ευέλικτοι στην κατανομή πόρων για την άμυνα
To μερίδιο της τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού έκανε μέσο όρο 8%, ενώ στο ανδρικό κοινό άνω των 55 ετών έφτασε στο 15,8%. Εντυπωσιακά ήταν επίσης τα ποσοστά σε επίπεδο λεπτού, με το σύνολο του κοινού να αγγίζει το 10,7% και το ανδρικό κοινό άνω των 55 ετών να φτάνει το 20,7%.
Στην προαναφερόμενη τηλεοπτική κάλυψη πρέπει να προστεθούν και άλλες 29.335 θεάσεις που έγιναν μέσω του ΕΡΤNEWS της ψηφιακής πλατφόρμας ERTFLIX, αλλά και του ΕΡΤNEWS1 που μετέδιδε την τηλεμαχία με παράλληλη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 67% των θεάσεων αυτών προήλθαν από PC και tablets.
Το hashtag #debate «σκαρφάλωσε» στην πρώτη θέση των τάσεων στο «Χ» (πρώην Twitter), με τους χρήστες να συζητούν για τις τοποθετήσεις και τις αντιπαραθέσεις των υποψηφίων, τις ερωτήσεις, αλλά και το γενικότερο κλίμα της συζήτησης.
Ειδήσεις σήμερα
Κικίλιας: Ανταπεξήλθαμε στις πιο δύσκολες πυρομετεωρολογικές συνθήκες των τελευταίων 40 χρόνων
Αυτές είναι οι χώρες που κινδυνεύουν περισσότερο από διαρρήξεις – Σε ποια θέση βρίσκεται η Ελλάδα!
Γλυφάδα: «Κλειδί» το 4ο πρόσωπο που οργάνωσε την «αγέλη ανηλίκων» εναντίον της 14χρονης