Το σχέδιο νόμου αποτελείται από δύο μέρη:
– Μέρος Α΄: Εταιρικός μετασχηματισμός των εταιρειών «ΟΣΕ Α.Ε.» – «ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.», αναμόρφωση ενοποιημένης εταιρείας «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε.», μετάθεση αρμοδιότητας διαχείρισης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού της «ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.»
– Μέρος Β΄: Αναμόρφωση θεσμικής λειτουργίας και στελέχωσης Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών.
Στρατηγικοί στόχοι του νομοσχεδίου είναι:
– Ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών σε συνθήκες μεγαλύτερης ασφάλειας, με εφαρμογή των σχετικών ευρωπαϊκών προτύπων και κανόνων.
Σταϊκούρας: Ο απολογισμός του 2024 και οι προτεραιότητες για το 2025 σε υποδομές και μεταφορές
– Επίτευξη πλήρους διαλειτουργικότητας με το σιδηροδρομικό σύστημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
– Εγγύηση υψηλής ποιότητας, ανταγωνιστικών υπηρεσιών προς επιβάτες και επιχειρήσεις.
– Επέκταση της κάλυψης και τεχνολογικός εκσυγχρονισμός του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου.
– Υποστήριξη της ανταγωνιστικότητας και της περιφερειακής ανάπτυξης.
– Προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, στήριξη της αειφόρου ανάπτυξης.
Επιπλέον, ο κ. Σταϊκούρας παρουσίασε το Σχέδιο Δράσης για Ενισχυμένη Σιδηροδρομική Ασφάλεια και Διαλειτουργικότητα, καθώς και τις επιπρόσθετες ενέργειες που έχουν γίνει ή υλοποιούνται με σκοπό την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου.
Δείτε εδώ την παρουσίαση
Ειδήσεις σήμερα
Άκης Σκέρτσος: Εβδομάδα γιορτής για τη Θεσσαλονίκη, καθώς το Σάββατο παραδίδεται το Μετρό
Με Προεδρικό Διάταγμα αυξάνονται κατά 600 οι θέσεις των ειδικών φρουρών