Το περιστατικό συνέβη πριν από λίγες ημέρες και άρχισε να γίνεται ευρέως γνωστό μετά από καταγγελία της ΟΣΕΥΠΕ (Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων στις Υπηρεσίες των Αεροδρομίων) για περιστατικό βιαιοπραγίας από πρώην υπουργό της κυβέρνησης κατά υπαλλήλου αεροπορικής εταιρείας.
Το επεισόδιο έλαβε χώρα στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, όταν ο πρώην υπουργός Λευτέρης Αυγενάκης, μπέρδεψε την πύλη και έχασε την πτήση του, παρά τις τρεις αναγγελίες με το όνομά του. Το γεγονός αυτό τον εξόργισε, οδηγώντας τον σε χειροδικία κατά του υπαλλήλου, όπως καταγράφεται στο βίντεο.
Ερωτηθείς για το θέμα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, (σ.σ. ο οποίος αποκάλυψε και το όνομα του πρώην υπουργού μιλώντας στον ΑΝΤ1) είπε ότι ζητήθηκαν εξηγήσεις και αναμένοται ανακοίνωση του πρώην υπουργού διαμηνύοντας, ωστόσο, ότι «συμπεριφορές του τύπου “ξέρεις ποιος είμαι εγώ;” δεν γίνονται ανεκτές». «Δεν νομίζω ότι επιδέχεται πολλών ερμηνειών το βίντεο. Είναι αυτονοητη τουλάχιστον μια συγγνώμη. Περιμένουμε τη θέση του βουλευτή. Θα βγάλει ανακοίνωση. Αλλά θα σας πω ότι μπορεί για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου να δίνεται χρόνος, αλλά συμπεριφορές κρίνονται ακαριαια και συμπεριφορές “ξέρεις ποιος είμαι εγώ”» δεν είναι αποδεκτές» είπε στον ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
ΑΓΡΙΟ ΞΥΛΟ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ! #ΥΠΟΥΡΓΟΣ #ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ #ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣΒΕΝΙΖΕΛΟΣ pic.twitter.com/i2OC02jZ1c
— Voice News (@apokalyptikodel) July 2, 2024
Στέφανος Κασσελάκης: Ποιοι βουλευτές είναι πιθανόν να τον ακολουθήσουν στο νέο του κόμμα
Τι απαντά ο Λευτέρης Αυγενάκης
Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο. Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου. Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση. Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος. Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο.
Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες… pic.twitter.com/8lEv3HSsBj
— Lefteris Avgenakis (@l_avgenakis) July 3, 2024
Ειδήσεις σήμερα
Επίδομα Παιδιού: Κλείνει την Παρασκευή 5 Ιουλίου η πλατφόρμα για το Α21
Συντάξεις Αυγούστου: Πότε θα μπουν τα λεφτά στο ΑΤΜ – Οι ημερομηνίες
Φυλακές Ιωαννίνων: Διάλογοι-φωτιά που «καίνε» τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους