Ο πρωθυπουργός συνοδευόταν από την κόρη του, Δάφνη, και την πεθερά του Ήβη Γόντικα. Ξεναγήθηκαν στην έκθεση «ΝοΗΜΑΤΑ. Προσωποποιήσεις και Αλληγορίες από την Αρχαιότητα έως Σήμερα» από τον διευθυντή του Μουσείου της Ακρόπολης Νίκο Σταμπολίδη ο οποίος έχει επιμεληθεί και την εν λόγω έκθεση που θα διαρκέσει μέχρι τον Απρίλιο.
Η έκθεση «Νοήματα» επικεντρώνεται στην προσωποποίηση συναισθημάτων και καταστάσεων όπως ο έρωτας, ο πόθος, το όνειρο, η ζήλεια, ο φθόνος, αλλά και τα ουράνια σώματα, οι ήπειροι, τα νησιά, οι θεσμοί, οι πόλεις, το δίκαιο και το άδικο.
Σκέρτσος: Μέτρα προστασίας της ανηλικότητας από τον ψηφιακό εθισμό
Προσωποποιημένες έννοιες και νοήματα με ανθρώπινη ή ζωική μορφή και ιστορίες αλληγορικές, συναποτελούν την έκθεση που περιλαμβάνει έργα ποικίλα, αγάλματα, ανάγλυφα και αγγεία, νομίσματα, κοσμήματα και εικόνες και πίνακες ζωγραφικής, ενώνοντας για πρώτη φορά την αρχαιότητα με το Βυζάντιο, με την αναγέννηση και τη νεότερη τέχνη.
Πρόκειται για μια μοναδική Τετραλογία, όπου το ΝοΗΜΑ γίνεται ΝΗΜΑ και περιλαμβάνει έργα ποικίλα, αγάλματα, ανάγλυφα και αγγεία, νομίσματα, κοσμήματα και εικόνες και πίνακες ζωγραφικής, ενώνοντας για πρώτη φορά την Αρχαιότητα με το Βυζάντιο, με την Αναγέννηση και τη Νεότερη Τέχνη. Μια πανδαισία έργων από μάρμαρο, πηλό, μέταλλο, καμβά και χρώμα, τα περισσότερα από τα οποία ταξιδεύουν για πρώτη φορά και τα οποία ενώνονται για να τέρψουν και να ευχαριστήσουν, να προβληματίσουν, να σε κάνουν να σκεφτείς και μαζί να χαρείς το έργο του Ζωγράφου του Μειδία σε ένα αγγείο από το Βρετανικό Μουσείο, τον Κρόνο-Χρόνο που τρώει τα παιδιά του, έργο του Ρούμπενς από το Μουσείο Πράδο της Μαδρίτης, την προσωποποιημένη Ζωγραφική του Bourdon από ιδιωτική Συλλογή της Ρώμης, το χάλκινο αγαλμάτιο του Ύπνου από το Kunsthistorisches Museum της Βιέννης, τα Ψηφιδωτά της Θάλασσας και του Ωκεανού από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, την Αλληγορία της θείας Μετάληψης από το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, τον Έρωτα και την Ψυχή από τα Musei Capitolini της Ρώμης, τις Ώρες / Εποχές από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, μαζί με τις εποχές του Γιάννη Τσαρούχη από ιδιωτική Συλλογή, την Αλληγορία της Συκοφαντίας του Απελλή, κ.ά.
Χρόνος, Φύση, Θεότητες, Άνθρωπος & Ανθρώπινη Φύση, Θεσμοί και Αλληγορίες αλληλοσυμπλέκονται μοναδικά στις ενότητες της έκθεσης που έχει ως Επίλογο τη χάλκινη Χίμαιρα του 400 π.Χ. από το Αρχαιολογικό Μουσείο Φλωρεντίας. Μια Έκθεση, μια Χίμαιρα, όπως όλα τα ανθρώπινα.
Επιμέλεια: Καθηγητής Νικόλαος Χρ. Σταμπολίδης και οι συνεργάτες του στο Μουσείο Ακρόπολης
Ειδήσεις σήμερα
Απόστολος Μαγγηριάδης: «Ο Νίκος Ανδρουλάκης με έσωσε από την επίθεση του μακελάρη στο Στρασβούργο»
Ομηρία δεξαμενόπλοιου St Nikolas: Εντοπίστηκε εκτός λειτουργίας στα ανοικτά ιρανικού νησιού
Το θρυλικό ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία συμπληρώνει 150 χρόνια ύπαρξης