Ο πρωθυπουργός στην ομιλία του επεσήμανε: «Αυτό που είπαμε από το 2019 ότι θα κάνουμε την Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο γίνεται πράξη και τα εργοτάξια κλείνουν πια και παραδίδουμε έτοιμα έργα που αλλάζουν την καθημερινότητα των πολιτών και το ίδιο θα συμβεί και εδώ το 2024».
Ο κ. Μητσοτάκης για τη σημασία του έργου είπε ότι «οι κάτοικοι της περιοχής γνωρίζετε πολύ καλά τη μεγάλη ταλαιπωρία και τον κίνδυνο στην οδική ασφάλεια που συνεπάγεται η χρήση του παλαιού οδικού δικτύου», τονίζοντας ότι «το έργο αυτό θα κατασκευαστεί με τις πιο σύγχρονες περιβαλλοντικές προδιαγραφές, ώστε να μην επιβαρυνθεί σημαντικά το περιβάλλον».
Με αφορμή, δε, το γεγονός ότι το έργο αυτό έχει ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, ο πρωθυπουργός σημείωσε: «Το 2024 είναι μια σημαντική πολιτικά χρονιά για τη χώρα, 50 χρόνια από την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας, 50 χρόνια από την ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας και χρονιά ευρωεκλογών».
«Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι το αποτύπωμα της Ε.Ε. είναι σημαντικό και συνεχίζεται. Το έργο αυτό είναι το πρώτο οδικό έργο που χρηματοδοτείται από το νέο ΕΣΠΑ. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ποιο κόμμα, ποια παράταξη μπορεί να εκπροσωπεί τη χώρα επάξια στην Ευρώπη, για να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητά σας».
Ειδικά για την παράκαμψη της Χαλκίδας, είπε: «Μας ταλαιπώρησε, αλλά το νερό έχει μπει στο αυλάκι και το έργο θα αρχίσει να κατασκευάζεται, ενώ το ίδιο θα συμβεί και για το έργο που συνδέει Λαμία – Καρπενήσι».
Τι συμβαίνει με την ιθαγένεια του Παύλου και τα σενάρια να μπει στα γαλάζια ψηφοδέλτια;
«Καθώς βρισκόμαστε στην αρχή της δεύτερης θητείας, έχουμε μπει στη φάση της κατασκευής και παράδοσης των έργων. Ο πήχης είναι ψηλά και τα χρονοδιαγράμματα πρέπει να υλοποιούνται. Τα έργα πρέπει να υλοποιούνται και εντός χρόνου και εντός προϋπολογισμού», πρόσθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος κράτησε «τη δέσμευση του υπουργείου Μεταφορών για συστηματική παρακολούθηση της προόδου των εργασιών. Είμαστε εδώ για να αντιμετωπίσουμε όποια προβλήματα προκύψουν».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ: Οδικός άξονας που θα ενώνει Αιγαίο και Ιόνιο
Από τη μεριά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, τόνισε ότι το σημαντικό αυτό έργο Μπράλου – Αμφισσας, που είναι μέρος του οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, που θα ενώνει το Αιγαίο με το Ιόνιο, αποτελεί μέρος του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών και έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση ύψους 262,2 εκατ. ευρώ, αφού είναι συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ 2021-2027, το πρώτο οδικό έργο στο νέο ΕΣΠΑ, με προϋπολογισμό μελέτης 285,5 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε ότι σε όλη την επικράτεια βρίσκονται σε εξέλιξη εκατοντάδες μικρά και μεγάλα οδικά έργα, με στόχο σύγχρονες υποδομές και ασφαλείς μεταφορές, ανάμεσα στα οποία και εμβληματικά οδικά έργα στην ευρύτερη περιοχή της Στερεάς Ελλάδας.
Το νέο λιμάνι στον Αγιο Κωνσταντίνο
Ο πρωθυπουργός παρέστη και στην εκδήλωση για την ολοκλήρωση των εργασιών αναβάθμισης και επέκτασης του Λιμένα Αγίου Κωνσταντίνου. «Η επένδυση η οποία γίνεται εδώ δεν δίνει απλά τη δυνατότητα σε περισσότερους επισκέπτες να φεύγουν από τον Αγιο Κωνσταντίνο είτε για την Εύβοια είτε για τις Σποράδες, αλλά δίνει τη δυνατότητα και στον Αγιο Κωνσταντίνο, στην περιφέρεια δηλαδή συνολικά της Στερεάς, και ειδικά στη Φθιώτιδα, να υποδεχθεί και επισκέπτες, καθώς πια το λιμάνι θα μπορεί να είναι προσβάσιμο σε μικρά και σε μεσαία κρουαζιερόπλοια». Πρόκειται για «μία πραγματική κοσμογονία στις επενδύσεις στις λιμενικές μας υποδομές», κατέληξε.
Τέλος, ο πρωθυπουργός έκανε επιστρέφοντας στην Αθήνα μία στάση στην Αταλάντη, επισκέφθηκε έναν ελαιώνα, μίλησε με αγρότες που μάζευαν ελιές και ενημερώθηκε για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη φετινή σοδειά, η οποία είναι πολύ μειωμένη σε σχέση με προηγούμενες χρονιές.
Ειδήσεις σήμερα
Γερμανικός Τύπος: «Η Ελλάδα αποπληρώνει το χρέος σε χρόνο – ρεκόρ»
Ερείπιο ο ΣΥΡΙΖΑ – Νέο κόμμα από τους 11- Ελεύθερη πτώση στις δημοσκοπήσεις
Κακοκαιρία Alexis: Άστατος καιρός την Παρασκευή – Xιόνια και πολύ κρύο το Σαββατοκύριακο