«Πρόκειται για μια νέα γραμμή προαστιακού σιδηροδρόμου, μήκους 36 χλμ, που θα ξεκινά από τα ‘Ανω Λιόσια, θα περνά από τον Ασπρόπυργο, την Ελευσίνα και θα τερματίζει στα Μέγαρα, αξιοποιώντας και την παλιά μετρική γραμμή, η οποία έχει τεθεί εκτός λειτουργίας εδώ και περίπου 15 χρόνια», είπε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι «θα γίνει και το έργο της επέκτασης της σιδηροδρομικής γραμμής «Λιόσια-Μέγαρα» μέχρι τον παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Μεγάρων, δηλαδή εντός του οικισμού».
«Ο ΟΣΕ στο υπό δημοπράτηση έργο το έχει προβλέψει με προαίρεση. Απλά δημοπρατούμε σε πρώτη φάση το πρώτο κομμάτι για το οποίο έχουμε ήδη περιβαλλοντική αδειοδότηση», εξήγησε και πρόσθεσε ότι η εν λόγω επέκταση έχει μήκος περίπου 3 χιλιομέτρων, και σε όλο της το μήκος θα οδεύει εντός του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου της παλαιάς μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής προς Πελοπόννησο.
«Μιλάμε για τη Δυτική Αττική που, δυστυχώς, πρέπει να παραδεχτείτε ότι έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής την «πίσω αυλή» της Αθήνας», ανέφερε ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 Κρίτων Αρσένης που επισήμανε ότι ο προαστιακός δεν φτάνει ως την πόλη των Μεγάρων, φτάνει τριάμισι χιλιόμετρα έξω πόλη των Μεγάρων, που είναι η μεγαλύτερη πόλη της Δυτικής Αττικής.
Ειδήσεις σήμερα
Πάτρα: Το πόρισμα των ιατροδικαστών για τον μαρτυρικό θάνατο της Μαλένας και της Ιριδας
Σοκ από τη Eurostat: Στο 12% σκαρφάλωσε ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούνιο
Η Σύνοδος του ΝΑΤΟ τελείωσε και τώρα… λαλάει ο Ερντογάν – Νέα επίθεση κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη