Ανέφερε ότι η βασική φιλοσοφία του νέου ΚΟΚ είναι να τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο και δεσμεύτηκε ότι το πρόστιμο για παράνομη στάθμευση σε όδευση τυφλών ή ράμπα ΑμεΑ θα αυξηθεί κατά πολύ. «Από εδώ και πέρα, η κυβέρνηση και το υπουργείο θα δουν και την περίπτωση διοικητικών προστίμων, όχι μόνο στους δήμους, αλλά και στις περιφέρειες, που δυστυχώς δεν συνεργάζονται όπως πρέπει. Τα φαινόμενα διαφθοράς, που αποκαλύφθηκαν στη διαδικασία εξέτασης για το δίπλωμα οδήγησης, έχουν να κάνουν με την ανικανότητα -λυπάμαι που το λέω- των Διευθύνσεων Μεταφορών των περιφερειών στην ουσία να εφαρμόσουν τον νόμο», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι τα πεζοδρόμια αποτελούν αρμοδιότητα του δήμου Αθηναίων και συνέχισε: «Και ο δήμος πρέπει να σκύψει πάνω από αυτά τα προβλήματα. Η κατάσταση που αυτή τη στιγμή επικρατεί στους δρόμους του δήμου Αθηναίων θα έλεγα ότι είναι τριτοκοσμική για τα ΑμεΑ. Όχι απλά δεν τους διευκολύνει, αλλά τους δημιουργούμε και εμπόδια».
Στέφανος Κασσελάκης: Ποιοι βουλευτές είναι πιθανόν να τον ακολουθήσουν στο νέο του κόμμα
Ο κ. Καραμανλής επισήμανε επίσης ότι «ένα από τα ουσιαστικά και θεμελιώδη προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουμε στο πολιτικό σύστημα σε αυτή τη χώρα δεν είναι αυτό της νομοθέτησης και της πρόβλεψης, αλλά της εφαρμογής των νόμων».
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr