Ο Οδυσσέας Κορακίδης, σύμβουλος επικοινωνίας & διοργάνωσης προεκλογικής καμπάνιας, είπε πως το κόστος ενός υποψηφίου για τις ευρωεκλογές μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 500.000 ευρώ.
Στην εποχή των social media, η διαφημίσεις μέσα από τις γνωστές πλατφόρμες είναι το κύριο εργαλείο κάθε υποψηφίου.
Ο Γιώργος Φλέσσας, σύμβουλος στρατηγικής & επικοινωνίας, είπε πως για τη διαφήμιση στα social media μπορεί κάποιος να ξοδέψει από 50 έως 1.000 ευρώ την ημέρα.
«Το κόστος για τη διαφήμιση στα social media ξεπερνάει τις 10.000 ευρώ, πρόσθεσε ο κ. Κορακίδης.
Υπάρχουν όμως και τα πιο παραδοσιακά Μέσα διαφήμισης.
«Στα ραδιοτηλεοπτικά δεν μπορεί να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, πρόσθεσε ο κ. Φλέσσας.
Ο Οδυσσέας Κορακίδης ανέφερε πως για 200.000 φυλλάδια μπορεί κάποιος να ξοδέψει 5.000 ευρώ.
«Το κόστος για την αποστολή προεκλογικού υλικού μέσω ΕΛΤΑ μπορεί να φτάσει τις 100.000 ευρώ. Για τη διεκπεραίωση των ταξιδιών και τη διοργάνωση εκδηλώσεων στις περιοδείες, μπορεί κάποιος να πληρώσει από 40.000 έως 100.000 ευρώ».
«Κάποιοι υποψήφιοι υποστηρίζονται στις περιοδείες τους από εθελοντές. Μπορεί να έχουν κατά τόπους φίλους, ή μπορεί να μην έχουν και κανέναν», είπε ο κ. Φλέσσας.
«Τα έξοδα των εθελοντών στις περιοδείες μπορεί να είναι από 10.000 έως 50.000 ευρώ», κατέληξε ο κ. Κορακίδης.