Facebook, twitter, Instagram και TikTok και στις υπηρεσίες των επικοινωνιακών επιτελείων των κομμάτων για τις εκλογές τις 21ης Μαΐου.
Εκλογές 2023: Tο crash test των αρχηγών
Στο Instagram πιο δυνατός είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 330 χιλιάδες ακόλουθους. Ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με 110 χιλιάδες.
Στο twitter ο Αλέξης Τσίπρας περνάει μπροστά με 645 χιλιάδες ακολούθους και ακολουθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης με λίγο λιγότερους από 298 χιλιάδες ακολούθους.
Την ανατροπή, όμως κάνε ο Γιάνης Βαρουφάκης με 1 εκατομμύριο ακολούθους.
Ενώ το Γραφείο Τύπου της ΚΕ ΚΚΕ – και όχι προσωπικά ο Δημήτρης Κουτσούμπας- μετρούν 31.5 χιλιάδες ακολούθους.
Νέος στόχος των επικοινωνιακών επιτελείων να κατακτήσουν το νεανικό TikTok και την ψήφο των νέων που δηλώνουν ωστόσο απογοητευμένοι.
Μηνύματα Μητσοτάκη σε Αλβανία από τα Γιάννενα: Ο δρόμος για ένταξη στην ΕΕ περνάει από την Ελλάδα
Τα επιτελεία των κομμάτων δεν δαπανούν πια χρήματα για προεκλογικές αφίσες. Ποντάρουν στον αδιαμεσολάβητο χαρακτήρα των social media. Κάθε ένα έχει τη χρήση του και το κοινό του.
«Σταθερά – Τολμηρά – Μπροστά», το σύνθημα για τη ΝΔ.
«Χάου Του», η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ.
«Κάνε τον θυμό σου απόφαση αλλαγής», λέει το ΠΑΣΟΚ.
«Αυτοί είμαστε», λέει ο Περισσός.
«Πρώτη φορά ρήξη», λέει το κόμμα του Γιάνη Βαρουφάκη.
Τα κόμματα ποντάρουν στην ψήφο της ψηφιακής γενιά.. των παιδιών δηλαδή που γεννήθηκαν από το 2000 και μετά και μεγάλωσαν σε περιβάλλον social media. Τους πείθουν όμως;