Το ίδιο θα συμβεί και φέτος. Για ποιους ισχύουν όμως τα δωρεάν διόδια, πότε και ποιες ώρες θα είναι ελεύθερη η διέλευσή απ’ αυτά;
Οι μπάρες (συμπεριλαμβανομένου και του αυτοκινητοδρόμου της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου) θα είναι σηκωμένες από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής προ των εκλογών για όσους οδηγούς Ι.Χ. αυτοκινήτων και δικύκλων θα διέρχονται από τα διόδια της επικράτειας, ενώ για τους δικαστικούς αντιπροσώπους η ελεύθερη διέλευση θα ισχύσει από το πρωί της Πέμπτη προ των εκλογών, με τη επίδειξη βέβαια των απαιτούμενων εγγράφων που θα πιστοποιούν την ιδιότητα του οδηγού. Στις εθνικές εκλογές του Ιουλίου 2019 η δωρεάν διέλευση για τους δικαστικούς αντιπροσώπους είχε ξεκινήσει από τις 10 το πρωί).
Όσον αφορά τώρα το χρονικό διάστημα που ο καθένας θα μπορεί να περάσει από τα μετωπικά διόδια χωρίς να πληρώσει, σύμφωνα με πληροφορίες αυτό θα είναι για λίγο περισσότερο από δύο ημέρες, καθώς θα λήξει στις 08:00 το πρωί της Δευτέρας μετά τις εκλογές.
Ζημιώνονται οι παραχωρησιούχοι στις εκλογές;
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι παραχωρησιούχοι που εκμεταλλεύονται τα διόδια δε θα χάσουν χρήματα από αυτή την κίνηση καθώς θα αποζημιωθούν από το κράτος για τις δωρεάν διελεύσεις. Βάσει των σχετικών συμβάσεων συμβάσεις που έχουν υπογραφεί μεταξύ της πολιτείας και των εν λόγω εταιρειών, το Δημόσιο έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τους παραχωρησιούχους όποτε το επιθυμεί, να σταματήσουν την είσπραξη διοδίων. Κάθε φορά όμως που το πράττει, η ιδιωτική εταιρεία δικαιούται να ζητήσει από την πλευρά της επιστροφή των απολεσθέντων εσόδων του, σύμφωνα με τις καταγραφές που έχει για τον αριθμό των αυτοκινήτων που πέρασαν.
Ο ΣΥΡΙΖΑ διαλύεται, το ΠΑΣΟΚ αεροβατεί
Τον Σεπτέμβριο του 2020 ο τότε υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε για τις δωρεάν διελεύσεις τις ημέρες των εκλογικών αναμετρήσεων του 2019 (τις δύο Κυριακές των δημοτικών εκλογών και των ευρωεκλογών και το Σαββατοκύριακο των εθνικών εκλογών) την καταβολή 2,03 εκ. ευρώ στην «Αττική Οδό», το ποσό του 1,54 εκ. ευρώ στην «Ολυμπία Οδό» (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα), το ποσό του 1,07 εκ. ευρώ στη «Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου», 550.000 ευρώ στη «Μορέας» (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα/Σπάρτη), 1,24 εκ. ευρώ στη «Νέα Οδό» (που διαχειρίζεται την Ιόνια Οδό και το τμήμα της ΠΑΘΕ από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια) και 714.000 ευρώ στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (που διαχειρίζεται το τμήμα της ΠΑΘΕ από Ράχες έως Κλειδί).
Ειδήσεις σήμερα
Γιάννης Βογιατζής: Τα δύσκολα χρόνια και η σχέση με τον Τόλη