Όπως διηγήθηκε ο υπουργός εν μέσω καύσωνα «με 45 βαθμούς πήρα τηλέφωνο σε μια από τις δύο πλατφόρμες ντελίβερι και παρήγγειλα σουβλάκια με χοιρινό γύρο. Μου πήραν την παραγγελία κανονικά, μου είπαν ‘σε 25 λεπτά στο σπίτι σας’ και με το που έκλεισε το τηλέφωνο λέω ‘κοίταξε, την πήραν την παραγγελία και πρέπει να βάλω πρόστιμο’… Στο ένα λεπτό με πήραν τηλέφωνο από το μαγαζί. Και λέω ‘πω πω το καταλάβανε ότι δεν γίνεται, και ευτυχώς δεν θα βάλω πρόστιμο’. Σηκώνω το τηλέφωνο, και λένε: ‘έχει τελειώσει ο γύρος χοιρινός θέλετε να βάλουμε γύρο κοτόπουλο;’ Και λέω ‘γι’ αυτό με πήρατε;’ Επιβλήθηκαν πρόστιμα και στη μια και στην άλλη πλατφόρμα. Μετά όμως από αυτό, την Τετάρτη, την επομένη μέρα του μεγάλου καύσωνα, και οι δυο πλατφόρμες σταμάτησαν να λειτουργούν δεν πήραν καθόλου παραγγελίες».
Άδωνις Γεωργιάδης: Οι εργαζόμενοι δεν είναι δούλοι
Ο κ. Γεωργιάδης με αφορμή αυτό το περιστατικό έστειλε μήνυμα ότι οι εργαζόμενοι στην εποχή που ζούμε δεν είναι δούλοι, είναι άνθρωποι με ψύχη και δικαιώματα, και ο εργοδότης έχει απολυτή ευθύνη να προσέχει την υγεία του εργαζομένου. «Οι επιχειρήσεις δεν πρέπει έστω και λίγο να διακινδυνεύουν τη ζωή των εργαζομένων τους όταν έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα» ξεκαθάρισε.
Μαρινάκης για Σπαρτιάτες: Καταθέσαμε μια τροπολογία που θεωρούμε ότι είναι νομικά άρτια και μπορεί να εφαρμοστεί
Ειδήσεις σήμερα
Άγριος καβγάς στον ΣΥΡΙΖΑ για τον Δήμο Αθηναίων – Ο Ζαχαριάδης νίκησε τον Φίλη
Πανστρατιά για την Περιφέρεια Πελοποννήσου – Μητσοτάκης, Σαμαράς σε συγκέντρωση του Πτωχού
Στη φυλακή οι εμπρηστές ακόμα και από αμέλεια – Το νέο πλαίσιο και oι παρεμβάσεις