Στους εργολάβους πληρώνουμε αυτά που συμφώνησε η ΝΔ τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στην ΕΡΤ1, υπογραμμίζοντας ότι δεν μας καλύπτουν πολιτικά οι συμβάσεις που είχε υπογράψει και πως έβαζαν το ελληνικό Δημόσιο στον τοίχο.
Στη σύμβαση που κληρονομήσαμε από τη ΝΔ, η οποία αναθεωρήθηκε μετά και ψηφίστηκε και από τη ΝΔ, υπάρχει πρόβλεψη για αυτά τα έξοδα και έπρεπε να γίνει τροπολογία από ποιους λογαριασμούς του υπουργείου Οικονομίας θα καταβληθούν επισήμανε.
«Είναι πρόβλεψη εάν δεν υπάρχουν τα έσοδα στον αυτοκινητόδρομο και εάν τα έξοδα συντήρησης είναι υψηλότερα» εξήγησε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε: «Δεν είναι πρόσθετα αυτά τα ποσά{…} έχουμε πέντε συμβάσεις από τον κ. Σουφλιά.
Άλλαξαν τέσσερις συμβάσεις, το 2013. Στην πέμπτη σύμβαση έγινε αναθεώρηση, το 2015. Όταν υπάρχει μια σύμβαση αν δεν την πληρώσεις έχεις ρήτρες κλπ» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης.
Τόνισε πάντως, ότι οι συμβάσεις για τα δημόσια έργα, με το ύψος των διοδίων κ.α. που είχε καταρτίσει η ΝΔ, δεν καλύπτουν πολιτικά την κυβέρνηση.
Σταϊκούρας: Ο απολογισμός του 2024 και οι προτεραιότητες για το 2025 σε υποδομές και μεταφορές
Ερωτηθείς για το “Σπατόσημο” είπε ότι μειώνεται, από τα 22 στα 12 ευρώ, για χώρες εκτός ΕΕ και έγινε για να υπάρχει ενιαία τιμολόγηση σε όλα τα αερορδρόμια, μετά και την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων στη Fraport.
«Θα μειωθεί το κόστος των χρεώσεων σε αεροπορικά εισιτήρια» πρόσθεσε ο υπουργός.
Ανέφερε ότι στις 6 Απριλίου θα γίνει η παράδοση της σήραγγας των Τεμπών και σημείωσε ότι η Κορίνθου- Πατρών θα παραδοθεί τη Μεγάλη Πέμπτη και όσα τμήματα είναι έτοιμα σε άλλους αυτοκινητόδρομους.
Ολόκληρη η Κλόκοζα θα ολοκληρωθεί έως την Πρωτομαγιά ενώ το χρονοδιάγραμμα προέβλεπε τον Αύγουστο, τόνισε χαρακτηριστικά.
Υπογράμμισε, επίσης, ότι έως το τέλος του 2017 -αρχές 2018- θα έχει ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση με εργολάβους για σημαντική μείωση των διοδίων στα οδικά δίκτυα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ