Σημείωσε ότι υπάρχουν συγκρούσεις και διαφορές, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ προχωρά, σε αντίθεση με το παρελθόν οπότε είχαν βαλτώσει τα έργα, αναγνωρίζοντας ότι υπάρχουν και καθυστερήσεις.
Σε ό,τι αφορά τη ΔΕΗ, είπε πως το κύριο θέμα είναι εάν η επιχείρηση θα παραμείνει ισχυρή, αν θα λυθούν τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζει και εάν η χώρα θα μπορέσει να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα της γεωγραφικής της θέσης στον τομέα της ενέργειας και να μεταβληθεί σε κέντρο, όπως έγινε με το λιμάνι του Πειραιά και την παρουσία της COSCO.
«Υπάρχουν δρόμοι που δοκιμάστηκαν και δεν πέτυχαν και δρόμοι που πρέπει να δοκιμαστούν…», είπε χαρακτηριστικά. Τόνισε επίσης ότι το πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ προχωρά και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Αντώνης Σαμαράς: Το παρασκήνιο της διαγραφής του και οι τρεις ατάκες που έσπασαν το ραγισμένο γυαλί
Για την επένδυση στο Ελληνικό ανέφερε ότι εντός του 2017 θα έχει εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα και θα ξεκινήσουν και οι διαδικασίες αδειοδότησης των έργων.
Τόνισε πως σε λίγες μέρες ολοκληρώνεται η αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων με την παραχώρησή τους στη Fraport με 1,2 δισ., πως για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχουν υποβάλει προσφορές τρεις διεθνείς κολοσσοί ενώ για την Εθνική Ασφαλιστική αναμένονται προσφορές σε δυσθεώρητα ύψη.
Αναγνώρισε ότι η καθυστέρηση της αξιολόγησης βλάπτει το επενδυτικό κλίμα αλλά τόνισε πως «δεν μπορούμε να δεχθούμε οτιδήποτε παράλογο ζητούν αυτή την περίοδο και δεν αποτελεί ευθύνη της κυβέρνησης αυτή η καθυστέρηση». Πρόσθεσε πως «το ΔΝΤ έχει μια συνταγή διά πάσαν νόσο , αλλά η Ελλάδα είναι διαφορετική περίπτωση…».
Τέλος, εκτίμησε ότι η αξιολόγηση θα κλείσει μέσα στο επόμενο δίμηνο αναφέροντας πως στις 7 Απριλίου θα έχει ολοκληρωθεί η τεχνική συμφωνία και στη συνέχεια θα υλοποιηθούν τα υπόλοιπα.