Ο υπουργός, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ξεκαθάρισε πως δεν υφίσταται θέμα πλήγματος στα έσοδα της ΣΤΑΣΥ, καθώς ούτως ή άλλως, τα έσοδά της προέρχονται από τον ΟΑΣΑ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ διαλύεται, το ΠΑΣΟΚ αεροβατεί
«Με τον νόμο που ψηφίσαμε για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών, έχουμε προβλέψει μερικές δράσεις και λειτουργίες των δύο οργανισμών των αστικών συγκοινωνιών, που είναι θυγατρικές του ΟΑΣΑ, να μεταφερθούν στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας προκειμένου να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα, να υπάρξει διαφάνεια, να υπάρξουν ορθολογικές και διαφανείς διαδικασίες. Επομένως, έπρεπε να γίνει μια τροπολογία που θα επιτρέπει στην Αττικό Μετρό και όχι στη ΣΤΑΣΥ που λειτουργεί μέχρι σήμερα ημι-παράνομα – για να μην πω παράνομα – τους σταθμούς, τους νοικιάζει δηλαδή και εκμεταλλεύεται τη διαφήμιση σε αυτούς, να είναι και νόμιμο και να εξορθολογιστεί η λειτουργία αυτή. Αυτό γίνεται με την τροπολογία» ανέφερε ο υπουργός.
Πάντως, οι εργαζόμενοι εμμένουν στις κινητοποιήσεις αντιδρώντας στην εν λόγω νομοθετική ρύθμιση, η οποία όπως υποστηρίζουν, μειώνει τα έσοδα της εταιρείας, απαξιώνοντάς την και ανοίγοντας το δρόμο για να πωληθεί σε ιδιώτες.
Υπενθυμίζεται πως τα σωματεία των εργαζομένων σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ, εκτός από σήμερα που πραγματοποίησαν την πρώτη 24ωρη απεργία τους, έχουν εξαγγείλει 24ωρες απεργίες για την ερχόμενη Τετάρτη και Παρασκευή 3 Μαρτίου.