Να υπενθυμίσουμε πως οι εταιρίες Καλογρίτσα έχουν μειοδοτήσει και για τα τρία πρώτα τμήματα του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, ενώ αναμένεται να δούμε πώς θα πάνε οι επόμενες τέσσερις δημοπρασίες και αν τελικά σε αυτό το «σερί» έπεται συνέχεια. Προς τα τέλη Μαρτίου, πάντως, θα ακολουθήσει η πέμπτη εργολαβία, η οποία αφορά την κατασκευή του τμήματος Βάρδα – Σαγέικα, με προϋπολογισμό 68 εκατ. ευρώ. Η έκτη εργολαβία θα αφορά το τμήμα Σαγέικα – Κάτω Αχαΐα και η έβδομη το τμήμα Κάτω Αχαΐα – ΒΙΠΕ, ενώ η όγδοη και τελευταία το τμήμα ΒΙΠΕ – Μιντιλόγλι, που θα ολοκληρώνει τον οδικό άξονα και θα ενώνει τα τμήματα με την Ολυμπία Οδό.
Ν.Δ.: Η «Τοξότης Α.Ε.» έχει αναλάβει το 50% του έργου
Όλγα Κεφαλογιάννη: Δεν έχω την πολυτέλεια για τα παιδιά μου να χάσω τον έλεγχο ούτε στιγμή
«Το γεγονός ότι η κατασκευαστική εταιρία “Τοξότης Α.Ε.” αναδείχθηκε για τέταρτη φορά μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος και πλέον έχει αναλάβει το 50% του συγκεκριμένου έργου ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού», υποστήριξε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, Κώστας Καραμανλής και πρόσθεσε πως μέχρι και σήμερα το υπουργείο δεν έχει προχωρήσει σε υπογραφές αλλά ούτε και έχει εξασφαλίσει καμιά χρηματοδότηση του έργου.
«Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και για αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝ.ΕΛ. έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των “κατατμήσεων”», κατέληξε.
Πάντως, με όσα έχει ισχυριστεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η λογική είναι όλες οι συμβάσεις να υπογραφούν ταυτόχρονα στις αρχές του Μαΐου και ο φάκελος να υποβληθεί στην Κομισιόν αμέσως μετά – ούτως ώστε το έργο να ενταχθεί στη χρηματοδότηση του προγράμματος ΕΣΠΑ.