“Για να αλλάξει η Αθήνα πρέπει να φάει ξύλο ο δήμαρχος”, είπε σε χιουμοριστικό τόνο.
“Σιγά σιγά η κίνηση εξομαλύνεται και σταθεροποιείται”, ανέφερε ο Δήμαρχος Αθηναίων και απέδωσε το συμπέρασμα αυτό στους συγκοινωνιολόγους του ΕΜΠ που παρακολουθούν την κίνηση στις ώρες αιχμής. “Βάσει της διεθνούς εμπειρίας, χρειάζεται να περάσουν 3- 6 μήνες για να ομαλοποιηθεί πλήρως η κίνηση.Στην περίπτωση της Αθήνας έγινε πολύ πιο γρήγορα”, σημείωσε.
Χαρακτήρισε επιπλέον, την κίνηση “πολιτικό θέμα” και θύμισε την εποχή που έκλεισαν οι Διονυσίου Αρεοπαγίτου και Αποστόλου Παυλου και “δημιουργήθηκε ενδοκυβερνητική κρίση”.
ΣΥΡΙΖΑ: Μικρή συμμετοχή, μεγαλύτερη φθορά
“Εφαρμόζουμε σύγχρονη μεθοδολογία για την Αθήνα που λέει οτι πριν προχωρήσεις σε μόνιμα έργα, οφείλεις να δοκιμάσεις το μοντέλο και να θέσεις το έργο σε διαβούλευση στην πράξη”, συμπλήρωσε ο Κώστας Μπακογιάννης.
Ειδικά για την Πανεπιστημίου, είπε οτι στόχος είναι να γίνει ένα πολύ μεγάλο έργο για να αλλάξει όλη η εικόνα της λεωφόρου. “Μέχρι να φτάσουμε εκεί κάνουμε προσωρινές παρεμβάσεις, όχι τίποτα μόνιμο”, πρόσθεσε.
Για το υψηλό κόστος της ανάπλασης του δρόμου, ο Δήμαρχος Αθηναίων είπε οτι “όταν κάνεις ένα έργο με αυτή τη μέθοδο προμηθεύεσαι τον βασικό εξοπλισμό που μένει σε όλη την πόλη και όχι για λίγο καιρό”.
Πρόσθεσε τέλος, οτι το σχέδιο για την Πανεπιστημίου υπήρχε εδώ και πολλά χρόνια αλλά κανένας δήμαρχος δεν το είχε υλοποιήσει, καθώς δεν επιθυμούσε να αναλάβει το πολιτικό κόστος.