Και επέλεξε να πάει στον πολύπαθο σταθμό «Βενιζέλου», λέγοντας μισές αλήθειες στους Θεσσαλονικείς. Οπως είναι γνωστό, προηγήθηκε «πόλεμος» αναφορικά με τον τρόπο κατασκευής του συγκεκριμένου σταθμού. Ο ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνηση είχε προτάξει την κατασκευή με παραμονή (in situ) των αρχαιοτήτων που βρέθηκαν, ενώ η κυβέρνηση της Ν.Δ. υλοποιεί την κατασκευή με τη μέθοδο της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων.
Οπως ισχυρίστηκε σε δηλώσεις του μετά το πέρας της μίνι ξενάγησης, «το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη στους Θεσσαλονικείς», υποστηρίζοντας πως το έργο θα μπορούσε να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2020 με δώδεκα από τους 13 σταθμούς, με το σταθμό «Βενιζέλου» να ολοκληρώνεται το 2023. «Τώρα παίρνει παράταση συνολικά, ενώ χρονοδιάγραμμα δεν υπάρχει», σημείωσε ο κ. Τσίπρας, εκφράζοντας παράλληλα φόβους για την απομάκρυνση και επανατοποθέτηση των αρχαίων. Βέβαια, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έδειξε να μην γνωρίζει ότι η κυβέρνηση έχει δώσει χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με το οποίο το έργο θα παραδοθεί τον Απρίλιο του 2023.
Σε ό,τι αφορά το σταθμό «Βενιζέλου», ο κ. Τσίπρας όφειλε να γνωρίζει ότι η χώρα θα βρισκόταν σε δύσκολη θέση και πιθανότατα να αναγκαζόταν να επιστρέψει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στην Ε..Ε αν το μετρό άρχιζε τη λειτουργία του με μόνο δώδεκα από τους 13 σταθμούς. Κι αυτό γιατί τα χρήματα που πήρε η Ελλάδα ήταν για την κατασκευή 13 σταθμών και όχι για… 12. Επιπλέον, η κατασκευή in situ θα ήταν πιο δύσκολη τεχνικά, πολύ πιο ακριβή, ενώ για να «κουμπώσει» ο σταθμός της «Βενιζέλου» στη βασική γραμμή θα έπρεπε όλο το μετρό να σταματήσει τη λειτουργία του για σχεδόν 18 μήνες!
«Ο κ. Τσίπρας επέλεξε να γυρίσει την πλάτη στην αλήθεια, γνωρίζοντας προφανώς ότι σε αυτήν θα αντίκριζε τις ευθύνες της δικής του περιόδου διακυβέρνησης. Οι καθυστερήσεις και οι όποιες επιβαρύνσεις που κατατρύχουν σήμερα το μετρό της Θεσσαλονίκης φέρουν την υπογραφή ΣΥΡΙΖΑ. Η σημερινή διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. παρέλαβε ένα έργο με τεράστιες εκκρεμότητες, καλυμμένο έντεχνα με μία ομίχλη ψεμάτων και μύθων. Διαβεβαιώνουμε τους Θεσσαλονικείς ότι θα το ολοκληρώσουμε στο χρόνο που δεσμευτήκαμε, με απόλυτο σεβασμό στη διαφάνεια και τη χρηστή διαχείριση του ευρωπαϊκού και δημόσιου χρήματος», σχολίασε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Τσίπρας περιόδευσε στην αγορά του Ευόσμου. Σε συνάντηση με καταστηματάρχες έδωσε έμφαση στην ανάγκη να τονωθεί η αγορά με ρευστότητα και κεφάλαια κίνησης και δεσμεύτηκε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα πιέσει την κυβέρνηση προς αυτή την κατεύθυνση. Στη συνέχεια είχε σύσκεψη με παραγωγικούς φορείς της πόλης, στους οποίους παρουσίασε τους βασικούς άξονες του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ «Μένουμε όρθιοι» και ακολούθησε συνάντηση με εκπροσώπους από την Πρωτοβουλία Εστίασης Θεσσαλονίκης.
Από την έντυπη έκδοση