Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής παρουσιάζοντας την τροπολογία για την εξάμηνη παράταση της διαφημιστικής τιμολογιακής πολιτικής των ΜΜΕ εξήγησε όπως αναφέρει το protothema.gr, ότι «Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα γκρίζων ζωνών στην τιμολόγηση διαφήμισης» και πρόσθεσε ότι «Η κυβέρνηση είναι σε διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και εντός Ιανουαρίου θα έρθει νομοσχέδιο για την συγκρότηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση. Πρόκειται για νομοσχέδιο με όρους συναίνεσης. Μπορούμε να πάρουμε την πρωτοβουλία που θα βοηθήσει τα οικονομικά των καναλιών που έχουν σχέση ετεροβαρή με τις διαφημιστικές εταιρείες».