«Τώρα, δεν μπορούμε να θέσουμε θέμα διοδίων γιατί κινδυνεύουν να μην τελειώσουν τα έργα καθώς υπάρχουν ρήτρες και από τις πιστώτριες τράπεζες. Μετά τον Μάρτιο θα κάνουμε διάλογο με τις κοινοπραξίες για να δούμε το θέμα των συμβάσεων, γιατί πράγματι τα διόδια είναι ακριβά» είπε. Σχετικά με την αξιοποίηση της Εγνατίας Οδού (αν θα μπουν διόδια ή όχι) ανέφερε ότι περιμένει τις προτάσεις από το ΤΑΙΠΕΔ.
Ο κ. Σπίρτζης είπε, ακόμη, ότι στις αρχές του 2017 θα δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό, προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ και αναζητείται χρηματοδότηση για το δεύτερο τμήμα προϋπολογισμού 2,5 δισ. ευρώ.
Αναφερόμενος στα έργα του αεροδρομίου στο Καστέλι αλλά και το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσειο, είπε ότι θα προχωρήσουν κανονικά αν οι προσφορές είναι επαρκείς και όσον αφορά τα οικονομικά αλλά και τα τεχνικά τους στοιχεία.