Η Σύμβουλος Στρατηγικής Επικοινωνίας, Δήμητρα Ψαχούλια, μίλησε στο EleftherosTypos.gr για την παρουσία του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, την γλώσσα του σώματός του, αλλά και τα μηνύματα που στέλνει ο πρόεδρος της ΝΔ με αυτές τις δραστηριότητες. «Έχει βγει από το κοστούμι του παραδοσιακού πολιτικού και πλέον βάζει στην ατζέντα και ζητήματα που δεν αρέσουν στον λαϊκισμό», μας λέει.
«Ο κ. Μητσοτάκης σηματοδοτεί την κατεύθυνση που θέλει να δώσει στην χώρα. Θέλει να είναι κοντά στους νέους, θέλει οι πολίτες να ασχοληθούν με τον εθελοντισμό, μιλά για την ανακύκλωση και, όλα αυτά σε ένα πλαίσιο άνεσης, ανθρώπινων συμπεριφορών και μακριά από στημένες εικόνες για επικοινωνιακή πολιτική».
https://www.youtube.com/watch?v=vo9-B-wFOO0
Στο ερώτημα, πώς ερμηνεύονται όλες δραστηριότητες στην προεκλογική περίοδο η κυρία Ψαχούλια λέει πως «σαφώς και σε κάθε περίπτωση μπορούμε να είμαστε καχύποπτοι, ωστόσο δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τον Κυριάκο Μητσοτάκη σε τέτοιο πλαίσιο. Είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός που έχει μιλήσει για την ρομποτική, για την ανάγκη εκπαίδευσης των Ελλήνων στις τελευταίες τεχνολογίες, ενώ έχει μιλήσει για την ανάγκη σύγκλισης της ελληνικής κοινωνίας με όλες τις νέες και σύγχρονες τάσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση».
«Πρέπει να σημειώσουμε επίσης πως είδαμε μία εικόνα που δεν βλέπεις σε πολιτικούς. Ο κ. Μητσοτάκης ήταν άνετος, είχε το πουκάμισο έξω από το παντελόνι, ‘λερώθηκε’, μίλησε με τα παιδιά, τους απηύθυνε ερωτήσεις, έκανε διάλογο μαζί τους και δεν πήγε εκεί με διάθεση να τους κάνει κήρυγμα», λέει η Δήμητρα Ψαχούλια.
Κλείνοντας, η Σύμβουλος Στρατηγικής Επικοινωνίας τονίζει πως πρέπει σύντομα τέτοιες δράσεις να υπερνικούν τον λαϊκισμό. «Ο λαϊκισμός με τσιτάτα και με επίκληση της οργής έχει καταφέρει να κερδίσει έδαφος τα τελευταία χρόνια, αλλά οι κοινωνίες έχουν ακόμα αντιστάσεις. Πρέπει, το όραμα για περισσότερη δημοκρατία, σεβασμού του περιβάλλοντος αλλά και του συνανθρώπου μας, να ξαναγίνουν οδηγοί μας», καταλήγει.