«Θέλουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη όλων των Ελλήνων. Για να προχωρήσουμε μαζί. Γιατί ενωμένοι μπορούμε να φέρουμε μια πιο φωτεινή μέρα για την Ελλάδα», είναι το μήνυμα που στέλνει η αξιωματική αντιπολίτευση μέσα και από το νέο προεκλογικό σποτ που προβάλλεται στο Διαδίκτυο και είναι επικεντρωμένο -όπως και ολόκληρη η προεκλογική εκστρατεία- στο θετικό μήνυμά της για το μέλλον της χώρας.
Ο ίδιος ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επέλεξε να στείλει από την πρώτη κιόλας προεκλογική περιοδεία έμπρακτο μήνυμα ενότητας.
Η επίσκεψή του χθες το απόγευμα στο Κερατσίνι ξεκίνησε από το Δημαρχείο, όπου τον υποδέχθηκε ο εκλεγμένος με τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ, δήμαρχος Χρήστος Βρεττάκος, και στη συνέχεια επισκέφθηκαν από κοινού την περιοχή Λιπάσματα, στην οποία ήδη εκτελούνται έργα ανάπλασης με στόχο να αποτελεί σύντομα έναν πόλο έλξης για τους πολίτες της ευρύτερης περιοχής.
Ο ισχυρός συμβολισμός αυτής της επίσκεψης συνδέεται και με τη δέσμευση του προέδρου της Ν.Δ. -την οποία κατέστησε σαφή αμέσως μετά τη νίκη στις αυτοδιοικητικές εκλογές- να συνεργαστεί την επόμενη ημέρα με όλους τους δημάρχους και τους περιφερειάρχες της χώρας ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης.
Ο κ. Μητσοτάκης μετέβη και στο κέντρο του Κερατσινίου, όπου συνομίλησε με κατοίκους και καταστηματάρχες της περιοχής.
Η διαρκής επαφή με τους πολίτες θα βρίσκεται από δω και πέρα στο επίκεντρο της προεκλογικής εκστρατείας της Ν.Δ., το βάρος της οποίας θα δοθεί πλέον στις περιοδείες σε ολόκληρη την Ελλάδα και σε μικρότερες, θεματικές εκδηλώσεις όπου ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει απευθείας διάλογο με τους πολίτες και στο Διαδίκτυο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ διαλύεται, το ΠΑΣΟΚ αεροβατεί
Διαδραστικές πρωτοβουλίες
Στην Πειραιώς πιστεύουν ότι μέσα από περισσότερες διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις θα καταστεί δυνατόν να αναδειχθούν πιο αποτελεσματικά οι πτυχές του «γαλάζιου» κυβερνητικού σχεδίου, αλλά ταυτόχρονα να αξιοποιηθούν και οι παρεμβάσεις των πολιτών προκειμένου να εμπλουτιστεί ο προγραμματικός λόγος της Ν.Δ. Πρόκειται για τακτική που ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει εφαρμόσει τον τελευταίο 1,5 χρόνο, στη διάρκεια του οποίου έχουν πραγματοποιηθεί πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο και απευθείας συζήτηση, που σε αρκετές περιπτώσεις δεν είδαν μάλιστα το φως της δημοσιότητας.
Στην αξιωματική αντιπολίτευση πιστεύουν ότι με αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας και με τη δυναμική που θα δημιουργήσει η αναπαραγωγή τέτοιων συζητήσεων θα μπορέσει η Ν.Δ. να απευθυνθεί σε ευρύτερο κοινό και πολύ περισσότερο σε πολίτες που δεν την ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές ή παραμένουν αναποφάσιστοι σε σχέση με την ψήφο τους στις εθνικές εκλογές.
Θετική καμπάνια
Επιδίωξη της Πειραιώς είναι να αξιολογηθούν οι προτεραιότητες της πολιτικής της πρότασης μακριά από τις… κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης, ενώ πολύ μεγάλο βάρος θα συνεχίσει να δίνει στα social media, απ’ όπου ενημερώνονται άλλωστε οι νεότερες ηλικίες, που είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας, όπως αναγνωρίζουν και στη Ν.Δ. Ο στόχος αυτός θα σηματοδοτείται μέσα από τη συνέχιση της θετικής καμπάνιας που επελέγη και για τις τελευταίες εκλογές, με επίκεντρο την επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της Ν.Δ. με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά που με ένα «κλικ» οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Στην προεκλογική ατζέντα της Πειραιώς παραμένουν και τα ζητήματα του περιβάλλοντος, που θα βρεθούν και σήμερα το απόγευμα στο επίκεντρο μεγάλης εκδήλωσης των αρμόδιων Γραμματειών του κόμματος.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερο Τύπου