Ο υπουργός φέρεται πως έχει αντισταθεί σε όλες τις προσπάθειες ιδιωτικοποιήσεων δρόμων, αεροδρομίων, σιδηρόδρομων, αν και η κυβέρνηση στην οποία ανήκει έχει υποσχεθεί να συγκεντρώσει 50 δισ. ευρώ από ιδιωτικοποιήσεις, βάσει των προαπαιτούμενων.
O αριστερός, πολέμιος και φανατικός καπνιστής, όπως χαρακτηρίζεται από τη WSJ, πρώην συνδικαλιστής υπουργός ήταν ο ίδιος που ανέφερε πως ελπίζει να μην επιτύχει η ιδιωτικοποίηση 14 τοπικών αεροδρομίων της Ελλάδας. Ο ίδιος υποστήριξε τυχόν τοπικά… δημοψηφίσματα για την απόρριψη του πλάνου. Όταν χρειάστηκε να υπογράψει, βάσει των διαταγών της κυβέρνησης της οποίας είναι μέρος, ο ίδιος ανέφερε πως… το έκανε με μεγάλο πόνο στην καρδιά.
Όλγα Κεφαλογιάννη: Δεν έχω την πολυτέλεια για τα παιδιά μου να χάσω τον έλεγχο ούτε στιγμή
Η ελληνική κυβέρνηση υποφέρει από έναν εσωτερικό πόλεμο ο οποίος διακινδυνεύει κύριο μέρος του προγράμματος διάσωσης το οποίο προβλέπει την πώληση δημόσιου πλούτου για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων. Σύμφωνα με την WSJ, ακόμη κι αν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ τριγυρνούν τον κόσμο, από τη Νέα Υόρκη μέχρι την Σανγκάη για να προσελκύσουν επενδυτές, οι ρίζες του νεο-μαρξιστικού ιδεώδους κατά της παγκοσμιοποίησης που χαρακτηρίζουν το κόμμα, παρομοιάζουν τις ιδιωτικοποιήσεις ως… πικρό ποτήρι.
Ο ίδιος ο Σπίρτζης είχε κάνει και τις δηλώσεις για τον «Χριστό, ο οποίος θα έπαιρνε τις ΔΕΚΟ», τη στιγμή που οι δανειστές έχουν αρχίσει και χάνουν την υπομονή τους με τις απανωτές καθυστερήσεις των ιδιωτικοποιήσεων οι οποίες είχαν συμφωνηθεί με προηγούμενες κυβερνήσεις αλλά και με τον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος αρχικά είχε υποσχεθεί να τις καταπνίξει.
Ο Στέργιος Πιτσιόρλας, ο οποίος είναι και υπεύθυνος των συμφωνιών έχει αναφέρει πως «Η κακοφωνία προφανώς και κάνει πιο δύσκολη τη δουλειά μου», ενώ ο κ. Σπίρτζης είχε αναφέρει νωρίτερα μέσα στο 2016 πως ο κ. Πιτσιόρλας δρα ενάντια στις εντολές της κυβέρνησης.
Εν τέλει, ο μεγαλύτερος εχθρός των ιδιωτικοποιήσεων αποδεικνύεται η ίδια η κυβέρνηση της χώρας.