Συγκεκριμένα ο κ. Κουβέλης τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «για το λιμάνι της Κέρκυρας, όπως και για μια σειρά από άλλα λιμάνια προωθείται αυτή την ώρα, κατά κυριολεξία, στη Βουλή, είναι έτοιμο το νομοσχέδιο για τις περίφημες υποπαραχωρήσεις. Οι υποπαραχωρήσεις είναι τελείως διαφορετικό νομοθετικό καθεστώς από εκείνο που διέπει το λιμάνι του Πειραιά και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για το υπόλοιπο μέρος των μεγάλων λιμανιών. Ενδεικτικά μεταξύ αυτών αναφέρω την Αλεξανδρούπολη, την Καβάλα, τον Βόλο, την Ελευσίνα, την Πάτρα, την Ηγουμενίτσα, την Κέρκυρα».
Επίσης, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής πρόσθεσε: «Οι υποπαραχωρήσεις, σημαίνουν πως οι επιμέρους δραστηριότητες και αρμοδιότητες, στη βάση των όσων θα προβλέπει η νομοθεσία, θα μπορούν να εκχωρούνται στο πλαίσιο μιας συγκεκριμένης σύμβασης ακόμη και σε ιδιώτες, αλλά με τους κανόνες της νομιμότητας, της διαφάνειας και πάντοτε με την παρουσία των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών, οι οποίες είναι ανεξάρτητες αρχές και έχουν ως κύριο μέλημα, φροντίδα και υποχρέωση να παρακολουθούν τα ζητήματα της εφαρμογής της νομιμότητας, είτε αυτή αφορά σε ζητήματα της θαλάσσιας ασφάλειας, είτε αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος, είτε αφορά και άλλα θέματα που έχουν σχέση και με τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού. Η ρυθμιστική αρχή είναι εκείνη που θα επιτηρεί, αξιολογεί και θα ρυθμίζει όλα τα παραπάνω ζητήματα. Οι ρυθμιστικές αρχές είναι ανεξάρτητες αρχές και εκφράζουν το δημόσιο συμφέρον».
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]