Το 2018 ήταν μια χρονιά που τον απογείωσε στον επαγγελματικό τομέα, καθώς η εταιρία του καταφέρνει να κερδίζει ολοένα και περισσότερο το στοίχημα της επιτυχίας και της εξέλιξης.
Ο φετινός Χειμώνας που σε βρίσκει;
Εδώ και οκτώ χρόνια, από το 2010, ασχολούμαι καθαρά με την εταιρία μου, «Beautiful People PR Events». Έχω κάνει, πλέον, focus στην οργάνωση εκδηλώσεων, συνεδρίων, openings, social media. Δεν είμαστε διαφημιστική εταιρία, ούτε εταιρία που αναλαμβάνει φυσικά πρόσωπα. Αναλαμβάνουμε πρότζεκτ.
Πρόκειται δηλαδή για μία εταιρία βασισμένη στα διεθνή πρότυπα μάρκετινγκ;
Ακριβώς, βασίζεται στο κομμάτι της δημιουργίας, της επικοινωνίας και της εικόνας μιας νέας εποχής. Θα τολμήσω να πω ότι σε αυτό που κάνω δεν έχω ανταγωνιστή. Υπάρχουν εταιρίες που σέβομαι και εκτιμώ, αλλά έχουν επενδύσει σε άλλο κοινό και δουλεύουν με άλλο τρόπο.
Πόσο εύκολο είναι στην Ελλάδα της κρίσης να προτείνεις στην αγορά μια νέα ιδέα;
Πάντα υπήρχαν εταιρίες PR, όμως η εταιρία μου γεννήθηκε μέσα στην κρίση. Σίγουρα υπήρχαν βάσεις, ήξερα τη δουλειά, περίμενα την κατάλληλη ευκαιρία από άποψη ηλικίας και, όταν ήρθε η σωστή στιγμή, το έκανα! Την κρίση δεν τη φοβήθηκα, προσαρμόστηκα και καταφέραμε να εξελιχθούμε, σε μία εποχή βομβαρδισμού από τα social media.
Μητσοτάκης: Το Δημόσιο θα αναλάβει την πλήρη αποκατάσταση της πολυκατοικίας στους Αμπελόκηπους
Η «αξία» των επώνυμων ανθρώπων, τελικά, μετριέται στα social media…
Δυστυχώς ναι. Κανείς δεν χαρίζει λεφτά, ειδικά πλέον, γι’ αυτό τα social media έχουν γίνει εργαλείο δουλειάς. Οι celebrities-influencers βγάζουν πολλά χρήματα.
Ποια Ελληνίδα celebrity έχει τη μεγαλύτερη δύναμη στα social media, αυτή τη στιγμή;
Θεωρώ ότι, αυτοί που έχουν τη δύναμη, είναι αυτοί που δεν το κάνουν όλο αυτό με τα social media να φαίνεται ψεύτικο και επιτηδευμένο. Μέχρι στιγμής, δύναμη στα social media έχει η Μαίρη Συνατσάκη, η Αθηνά Οικονομάκου, η Φαίη Σκορδά, η Κατερίνα Καινούργιου, ειδικά στα νεανικά κοινά.
Η Ελένη Μενεγάκη;
Έχει, αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο το όνομά της στην τηλεόραση. Στα social media δεν παίζει, πάντα, ρόλο πόσους followers έχεις ή likes, αλλά η σχέση που δημιουργείς με το κοινό, η αλληλεπίδραση.
Ποιος είναι ο επαγγελματικός σου στόχος;
Θέλω να εξελίσσομαι, ξέρω τι μπορώ να κάνω καλά και που υστερώ. Οπότε θέλω να προχωράω μπροστά και αυτό που κάνω τώρα, στα 38 μου, να μην το κάνω στα 48 μου.
Πρόταση για εκπομπή έχεις δεχτεί;
Έχω πάρει μέρος παλαιότερα, αλλά δεν θα ήθελα να θυμάμαι (γέλια). Το έκανα, το πλήρωσα, το εισέπραξα, τώρα όμως δεν με ενδιαφέρει η τηλεόραση, δεν θέλω να εκτίθεμαι πλέον.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]