«Το 2018 είναι το κρίσιμο έτος όπου αφήνουμε πίσω μας τα προγράμματα στήριξης και την ασφυκτική επιτροπεία και μεταβαίνουμε στην επόμενη μέρα για τη χώρα. Μια μέρα παραγωγής, δημιουργίας, βιώσιμης δίκαιης ανάπτυξης και οικονομικής δημοκρατίας», επισήμανε ο κ. Τσίπρας, σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού, και συνέχισε: «Ένα ισχυρό nation brand αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη αυτών των στόχων, καθώς λειτουργεί ως άυλο κεφάλαιο που επηρεάζει άμεσα τον τουρισμό, τις επενδύσεις, τις εξαγωγές, καθώς και κάθε άλλη πτυχή της οικονομικής και πολιτικής ζωής της ίδιας της χώρας και των κατοίκων της. Η έξοδος από τα προγράμματα στήριξης και η επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές, εντείνουν τις διαδικασίες για την ανάληψη πρωτοβουλιών για την περαιτέρω βελτίωση της εικόνας της χώρας».
ΣΥΡΙΖΑ: Μικρή συμμετοχή, μεγαλύτερη φθορά
Στην συνεδρίαση, ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσο παρουσίασε το τριετές στρατηγικό σχέδιο για την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική, το οποίο αποτελεί τον οδικό χάρτη για την οικοδόμηση της νέας εικόνας της Ελλάδας στη μεταμνημονιακή εποχή.
Το ΣΕΕΠ αποφάσισε, μεταξύ άλλων, τη λήψη μέτρων και ειδικών προγραμμάτων ενημέρωσης για την προβολή της οικονομικής ανάκαμψης και τη βελτίωση της εικόνας της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, θα αναληφθούν πρωτοβουλίες που θα αφορούν σε προγράμματα προβολής της χώρας και του τουριστικού της προϊόντος στο εξωτερικό, αλλά και αντίστοιχα προγράμματα στοχευμένα στο εγχώριο έντυπο και διαδικτυακό Τύπο.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]