Η κ. Μπακογιάννη σημειώνει πως την ίδια στιγμή, «οι έλεγχοι στην αγορά καυσίμων δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα, ούτε επιβεβαιώνουν τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης που διατυμπάνιζε ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει έσοδα 1,5 δισ. από τους ελέγχους».
Η βουλευτής της ΝΔ παραθέτει στοιχεία, σύμφωνα τα οποία «επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, την περίοδο 2013-2014, τα εισπραχθέντα ποσά από τα πρόστιμα για λαθρεμπορία καυσίμων έφταναν τα 27 εκατ. ευρώ.
Αντιθέτως, μειώθηκαν στα 8,1 εκατ. ευρώ κατά τη διετία 2015-2016. Επίσης, το πρώτο 9μηνο του 2017 (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος), στα δημόσια ταμεία εισέρρευσαν μόλις 3,1 εκατ. ευρώ από πρόστιμα για διακίνηση λαθραίων καυσίμων και αυτό πρακτικά σημαίνει ότι την τελευταία διετία τα πρόστιμα μειώθηκαν κατά 90%».
Αγώνα δρόμου για τα αντιπλημμυρικά έργα - Το σχέδιο Χαρδαλιά για την προστασία της Αττικής
Επίσης, τονίζει ότι οι έλεγχοι από τα Κλιμάκια Ελέγχου Διακίνησης και Αποθήκευσης Καυσίμων (ΚΕΔΑΚ) έχουν μειωθεί κατά 53% την τελευταία διετία, επειδή είχε καταργηθεί η «μπόνους» αμοιβή των υπαλλήλων.
«Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση έχει αποτύχει να καταπολεμήσει τη φοροδιαφυγή στα καύσιμα, τη στιγμή που η νοθεία και η παράνομη διακίνηση καυσίμων έχουν λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις» επισημαίνει η κ. Μπακογιάννη και καλεί τους συναρμόδιους υπουργούς να ενημερώσουν ποιος είναι ο σχεδιασμός για την πλήρη ενεργοποίηση του Συντονιστικού Επιχειρησιακού Κέντρου και πότε προβλέπεται να είναι πλήρες σε λειτουργικό και επιχειρησιακό επίπεδο. Τέλος, ζητεί να ενημερωθεί για τα αποτελέσματα από τους ελέγχους στην αγορά καυσίμων για το έτος 2017.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]