Μάλιστα, οι θεσμοί ζητούν να μην κατατεθεί στη Βουλή το επίμαχο νομοσχέδιο, παρότι νωρίτερα σε ανακοίνωση του το υπουργείο, φωτογραφίζοντας πλέον την Uber, έκανε λόγο για «παραπληροφόρηση που σκοπίμως διακινείται για να καλύψει τη δράση και τις δραστηριότητες όσων παρανομούν. Όσων δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και δεν έχουν καν έδρα σε αυτή» αναφέρει ο ΣΚΑΪ.
Για «παραπληροφόρηση που σκοπίμως διακινείται για να καλύψει τη δράση όσων παρανομούν» έκανε λόγο σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απαντώντας στις αντιδράσεις. Το υπουργείο υποστήριζε δε πως οι «Ηλεκτρονικές Εφαρμογές και Εταιρείες Διαμεσολάβησης που σέβονται τη νομοθεσία δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα».
Είχε προηγηθεί η έντονη αντίδραση της γνωστής διαδικτυακής πλατφόρμας, μέσω της οποίας οι πολίτες βρίσκουν ταξί, έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες των επαγγελματιών του ταξί. Όπως υποστηρίζει η Beat, μετατρέπεται σε εταιρεία μεταφορικού έργου και όχι εταιρεία μεσολάβησης.
ΣΥΡΙΖΑ: Μικρή συμμετοχή, μεγαλύτερη φθορά
Για αντιμεταρρυθμιστική δίωξη της εφαρμογή Beat, που συνιστά δίωξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, δηλαδή κάθε επιχείρησης της νέας οικονομίας, κάνει λόγο με ανακοίνωσή της η Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων. Σύμφωνα με την Ένωση, η προωθούμενη από την κυβέρνηση νομοθετική ρύθμιση, «ουσιαστικά θέλει να οδηγήσει στην παύση λειτουργίας της καινοτομικής και παγκόσμια καταξιωμένης πλατφόρμας, Тhe Beat App».
Την ώρα που η κυβέρνηση προωθεί ρύθμιση με την οποία στην ουσία «απονευρώνει» την -ελληνικής σύλληψης- επιτυχημένη ψηφιακή πλατφόρμα μίσθωσης ταξί, ο Αλέξης Τσίπρας εμφανίστηκε ένθερμος υποστηρικτής των νέων τεχνολογιών από τη Σύνοδο της ΕΕ για την ψηφιακή οικονομία στο Ταλίν.
Αναφερόμενος στο θέμα της Βeat, ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «απεχθάνεται την αξιολόγηση, τις ελεύθερες επιλογές» κι ότι «ταυτίζεται με στενά συντεχνιακά συμφέροντα μιας μειοψηφίας συνδικαλιστών που μας γυρνούν στο χθες».
«Η Κυβέρνηση του αραμπά… ξαναχτυπά» σχολίασε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της ΔΗΣΥ Φώφη Γεννηματά.
Μιλώντας νωρίτερα στον ΣΚΑΪ ο ιδρυτής της Beat Νίκος Δρανδάκης υποστήριξε ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Υποδομών θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο «δημοσιοϋπαλληλίας», καθώς αντί για αξιολόγηση προκρίνει συμβάσεις πολυετούς διάρκειας με τους οδηγούς. Η εταιρεία προτίθεται να προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη ώστε να προασπίσει κάθε δικαίωμα στην ελευθερία του επιχειρείν.