Προβάδισμα 5,8 μονάδων του ΣΥΡΙΖΑ, στην πρόθεση ψήφου, δείχνει πανελλαδική τηλεφωνική έρευνα του Bridging Europe, η οποία διεξήχθη το διήμερο 13-15 Ιουνίου, σε δείγμα 1.072 ατόμων, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Στην πρόθεση ψήφου, ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει ποσοστό 22,1%, η ΝΔ 16,3%, η Χρυσή Αυγή 7,7%, η Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) 4,8%, το ΚΚΕ 7,2%, το Ποτάμι 1,2%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 3,1%, η Ένωση Κεντρώων 2,8%, η Λαϊκή Ενότητα 2,2%, η Πλεύση Ελευθερίας 2,7%, η Ανταρσύα 1,8%, «άλλο» 1,5%, «Δεν ξέρω-δεν απαντώ» 26,6%.
Στην έρευνα, το 51% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η κυβέρνηση χειρίστηκε καλύτερα την οικονομική κρίση από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, το 26% απαντά ότι τη χειρίστηκε χειρότερα, ενώ ποσοστό 23% εντάσσεται στην κατηγορία «δεν ξέρω-δεν απαντώ».
Στο ερώτημα εάν πιστεύετε ότι θα έρθουν καλύτερες ημέρες για τη χώρα και την κοινωνία μετά το κλείσιμο της πρώτης αξιολόγησης, ποσοστό 47% απαντά αρνητικά, το 25% απαντά θετικά και ποσοστό 28% δηλώνει «δεν ξέρω-δεν απαντώ».
Στο ερώτημα εάν πιστεύετε ότι αυτή η κυβέρνηση θα δώσει έμφαση περισσότερο στα θέματα της ανεργίας, της φτώχειας και της ανάπτυξης τους επόμενους μήνες, το 51% απαντά «ναι», το 26% «όχι» και το 23% «δεν ξέρω-δεν απαντώ».
Στο ερώτημα εάν είστε ικανοποιημένος με τον βαθμό εφαρμογής του νομοθετικού έργου στην καθημερινότητα έως τώρα, το 33% απαντά «ναι», το 48% απαντά «όχι» και το 19% «δεν ξέρω-δεν απαντώ».
Επίσης, το 22% δηλώνει ικανοποιημένο από το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων Ελλάδας-θεσμών. Ποσοστό, μόλις, 24% δηλώνει ενημερωμένο για το περιεχόμενο της συμφωνίας. Το 43% θεωρεί ότι η κυβέρνηση έκανε την καλύτερη δυνατή προσπάθεια για συμφωνία στο ζήτημα του χρέους. Το 44% πιστεύει ότι η δημιουργία του νέου Ταμείου αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας θα φέρει επενδύσεις και ευκαιρίες απασχόλησης. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τι είναι το Bridging Europe
Οπως αναφέρεται στο σάιτ του, το Bridging Europe είναι ένα «ευρωπαϊκό think-tank με έδρα την Αθήνα, που πραγματοποιεί έρευνες και ανάλυση πληροφοριών για διαδικτυακά και συμβατικά Μέσα Ενημέρωσης, παρέχοντας επικοινωνιακές υπηρεσίες».
«Η ομάδα μας», συνεχίζει η παρουσίαση, «ανιχνεύει κοινωνικοοικονομικές, γεωπολιτικές και πολιτιστικές αλλαγές στην Ευρώπη και στις πέριξ αυτής περιοχές, με στόχο να βοηθά όσους λαμβάνουν αποφάσεις, επιχειρηματίες και απλούς πολίτες».