Η άφιξη του ισχυρού άνδρα της V+O Θωμά Βαρβιτσιώτη στην ομάδα την προηγούμενη εβδομάδα, θεωρήθηκε μια κίνηση υψηλού εσωκομματικού συμβολισμού για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στο κτήριο της οδού Πειραιώς, καθώς όχι μόνο σηματοδοτεί τη στροφή του Κυριάκου Μητσοτάκη προς ένα μοντέλο Έλληνα «Μακρόν» αλλά εξυπηρετεί και τη γέφυρα επικοινωνίας με το καραμανλικό στρατόπεδο.
Ωστόσο, όσοι ξέρουν τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας γνώριζαν πως η κίνηση αυτή δεν θα ήταν και η μοναδική, αφού ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπορεί να ακούει μεν τους πάντες παραμένει όμως… Bostonian, δηλαδή αποφασίζει αναλύοντας «σκληρά» δεδομένα πριν προχωρήσει σε κινήσεις τόσο ως προς την επιλογή συνεργατών όσο και στρατηγικών.
Έτσι λοιπόν το κατώφλι της Πειραιώς αναμένεται να περάσει σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, ένα πρόσωπο στο οποίο επενδύονται πολλά. Πρόκειται για τον Γιώργο Φλέσσα, τον πρώην ισχυρό άνδρα της Civitas, ο οποίος επίσης θα αναλάβει διπλό ρόλο.
Παρά το γεγονός ότι ο κ. Φλέσσας λογίζεται ως παραδοσιακός «μητσοτακικος» εντούτοις στις εσωκομματικές εκλογές για την ανάδειξη νέου προέδρου φάνηκε πως έκλινε προς τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη, στη λογική της αποκατάστασης της κομματικής ισορροπίας μετά τις δύο εκλογικές ήττες.
Νίκος Δένδιας: Κάλαντα «εν πλω» από το πλήρωμα της φρεγάτας «Ψαρά» [βίντεο]
Σύμφωνα με στελέχη στον δεύτερο όροφο της Πειραιώς ο κ. Φλέσσας αποτελεί ασφαλή επιλογή αφού θεωρείται περισσότερο πεπειραμένος από τον Θωμά Βαρβιτσιώτη σε θέματα πολιτικής επικοινωνίας και θα επιχειρήσει την αποκατάσταση της Νέας Δημοκρατίας σε συγκεκριμένες ομάδες οι οποίες «διαμορφώνουν το γενικό κλίμα».
Φυσικά στην επικοινωνιακή ομάδα παραμένει σε ρόλο «μπαλαντέρ» ο επικοινωνιολόγος Ευτύχης Βαρδουλάκης ο οποίος ναι μεν είναι μόνιμος κάτοικος εδώ και μήνες στην Πειραιώς, δεν παύει όμως να ευελπιστεί στη δική του προσωπική αναβάθμιση. Μάλιστα φαίνεται ότι το παιχνίδι των προσώπων δεν έχει κλείσει ακόμη και αναμένεται και νέα προσθήκη.
Σε κάθε περίπτωση τα πρώτα δείγματα στην αλλαγή στρατηγικής είναι εμφανή, και παρά τις νέες προσθήκες, στην επικοινωνιακή ομάδα ομονοούν πως πρέπει να εκμεταλλευθούν στο έπακρο το μεγάλο πλεονέκτημα του ίδιου του Κυριάκου Μητσοτάκη – την δυνατότητά του να είναι άνετος και «ζεστός» με όποιο κοινό κι αν βρεθεί, από τα λαϊκά καφενεία της Καλλιθέας μέχρι τα αμφιθέατρα του London School of Economics. Ήδη καταγράφονται οι κοινωνικές ομάδες στις οποίες μπορούν να γίνουν κινήσεις άνακτησης της εμπιστοσύνης προς το κόμμα. Στο πλαίσιο αυτό μόνο τυχαία δεν θεωρείται η ανακοίνωση για το νέο μισθολόγιο και η επιστροφή του 50% στα αναδρομικά των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Φυσικά η μητέρα των μαχών θα δοθεί στη – θυελλώδη όπως αναμένεται- συνεδρίαση της Βουλής για το 4ο μνημόνιο, όπου ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα δοκιμάσει το «νέο οπλοστάσιο» με στόχο να πείσει ότι η παράταση του προγράμματος αποδεικνύει την διαπραγματευτική αλλά και διαχειριστική ανικανότητα της κυβέρνησης επαναλαμβάνοντας παράλληλα και το κεντρικό αίτημα του για προσφυγή στις κάλπες.