Αυτή τη φορά, το CruiseInn αναζητά “ανήσυχα” μυαλά με “νόστιμες” ιδέες στον τομέα του Τουρισμού και της Οινογαστρονομίας. Πλέοντας στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου, το κρουαζιερόπλοιο της νεανικής επιχειρηματικότητας σε προσκαλεί να δημιουργήσεις τη startup σου μέσα σε 4 ημέρες, ταξιδεύοντας σε Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Ρόδο, Ηράκλειο και Σαντορίνη, και να διεκδικήσεις το χρηματικό έπαθλο των 3.500 ευρώ για να ξεκινήσεις τη δική σου επιχείρηση!
Εάν είσαι νέος έως 30 ετών, με γνώσεις Πληροφορικής, Design ή Management ή αν έχεις μία επιχειρηματική ιδέα στον τομέα του Τουρισμού και της Οινογαστρονομίας, δήλωσε συμμετοχή στην ιστοσελίδα του CruiseInn.
Οι 30 συμμετέχοντες που θα επιλεγούν μετά από μία σύντομη συνέντευξη θα σχηματίσουν ομάδες με συμπληρωματικές δεξιότητες και θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους ιδέα και να την παρουσιάσουν στην κριτική επιτροπή, η οποία θα απαρτίζεται και αυτή τη φορά από σημαντικά πρόσωπα του χώρου του επιχειρείν, της τεχνολογίας, της ανάπτυξης προϊόντων και των επενδύσεων.
Κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σεμινάρια από έμπειρους μέντορες και να αλληλεπιδράσουν με τοπικούς φορείς και ντόπιους κάθε σταθμού-νησιού, ώστε να λάβουν το απαραίτητο feedback για την ιδέα τους. Μία σειρά από απαιτητικά παραδοτέα σε καθημερινή βάση θα βοηθήσουν τις ομάδες να οδηγηθούν βήμα-βήμα στην υλοποίηση του πρωτοτύπου της επιχειρηματικής τους ιδέας.
Δήλωσε σήμερα συμμετοχή στο CruiseInn και διεκδίκησε το χρηματικό έπαθλο των 3.500 ευρώ από την Celestyal Cruises, καθώς και σημαντικές υπηρεσίες επιχειρηματικής υποστήριξης από τους συνεργάτες του προγράμματος.
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
Το CruiseInn έχει βραβευθεί ήδη με Startup Greece Award 2016 και Bronze Event Award 2016, καθώς αποτελεί με διαφορά τον απόλυτο “hackathon” επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, συνδυάζοντας ένα εντατικό πρόγραμμα επιχειρηματικής εκπαίδευσης και την απολαυστική εμπειρία διασκέδασης μίας κρουαζιέρας στο Αιγαίο. Διοργανώθηκε για πρώτη φορά πέρσι, ενώ φέτος επέστρεψε τον Μάιο αφιερωμένος στην θεματική του Τουρισμού και του Πολιτισμού.
Τον Μάιο, μέσα από 200 αιτήσεις συμμετοχής, επιλέχτηκαν οι 30 καλύτεροι νέοι επαγγελματίες, οι οποίοι επιβιβάστηκαν στο Celestyal Olympia στα πλαίσια της θεματικής κρουαζιέρας «Ιστορίες Ελληνικού Πολιτισμού». Tην πρώτη θέση έλαβε η ομάδα Ryde (ιδέα για μηχανή αναζήτησης και εντοπισμού όλων των διαθέσιμων προς ενοικίαση αυτοκινήτων στην περιοχή που βρίσκεται ο χρήστης), ενώ ακολούθησαν οι Customer Hero (πρωτότυπο ενός διαδικτυακού προγράμματος εξυπηρέτησης πελατών για επιχειρήσεις του ευρύτερου τουριστικού τομέα) και το Vessel Hero (ιδέα για πλατφόρμα ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης μεταξύ ιδιοκτητών και επαγγελματιών-χρηστών τουριστικών σκαφών).
Δες εδώ την εμπειρία ενός CruiseInn και μείνε συντονισμένος για να μαθαίνεις όλες τις λεπτομέρειες της κρουαζιέρας του Οκτωβρίου!
Το CruiseInn, σε συνδιοργάνωση του ThinkBiz, του πρώτου φοιτητικού οργανισμού επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, και της Celestyal Cruises, της μοναδικής εταιρείας κρουαζιέρας με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια, η οποία έχει αναγνωρίσει την γαστρονομία ως ένα από τους τρεις κύριους «πυλώνες» της επιχειρηματικής της δράσης. Το CruiseInn ταξιδεύει με την χορηγία του ομίλου Τripsta, ενός από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία στην παγκόσμια αγορά Τoυρισμού, του efood.gr, του Νο. 1 site παραγγελίας φαγητού στην Ελλάδα, και των ξενοδοχείων Αldemar Amilia Mare & Paradise Village, που αποτελούν μέρος του ομίλου Aldemar Resorts.
Την αιγίδα τους στο CruiseInn 2016 προσφέρουν επίσης το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής. Community Partners του CruiseInn 2016 είναι επιπλέον το British Council στην Ελλάδα, το TEDxUniversityofPiraeus, το Young Executives Shipping Forum, το Code it Like a Girl, το CollegeLink, η EESTEC LC Athens, η isMOOD και το Mindspace. Χορηγοί επικοινωνίας της δράσης είναι η Καθημερινή, η Huffington Post Greece, το Oneman, το Fortune Greece, η Athens Voice, το Αθηνόραμα και ο 95.2 Athens DeeJay. Συνεργάτες επικοινωνίας η Metropolis Press, το SBC TV, το Kariera.gr, η Lifo, το Skywalker, το epixeiro.gr, το GetBusy.gr, το Startup.gr και το Portnet.gr. Χορηγοί της διαδικτυακής επικοινωνίας το Frapress.gr, το Mystudentpass.gr, το Neolaia.gr, το Neopolis.gr και το StepUp.
Ακολούθησε το CruiseInn σε Facebook, Twitter, Instagram και Snapchat.
Let’s Get CruiseInn!