Η ανακοίνωση προκάλεσε σάλο στα social media, με τους χρήστες να πέφτουν στην “παγίδα της” που στήθηκε όμως για καλό σκοπό. Λίγες ώρες αργότερα η Durex πήρε πίσω την ανακοίνωσή της.
Μετά την φράουλα, την μπανάνα και τα φρούτα του δάσους, η μελιτζάνα επιστρατεύτηκε αρχικά από την εταιρεία για να λανσάρει, όπως έγραψε προφυλακτικά με πικάντικη γεύση.
Ύπνος: Τέλος στην αϋπνία με... στρατιωτικό κόλπο - Σταματήστε να μετράτε προβατάκια μέχρι το πρωί
Aυτή ήταν μία ιδέα της εταιρείας για να αφυπνίσει τους νέους για το θέμα της αντισύλληψης , όπως διευκρίνισε στη συνέχεια.
“Ξεκινάμε μία νέα, συναρπαστική σειρά αλμυρών #Προφυλακτικό με γεύση μελιτζάνας” ήταν η ανακοίνωση της Durex στο Twitter.
https://twitter.com/durex/status/772738319071453184
Λίγες ώρες αργότερα η εταιρεία έσπευσε να τονίσει πως η ανακοίνωση δεν ήταν παρά μία ιδέα της Durex για να αυξήσει το ενδιαφέρον της νέας γενιάς αναφορικά με το θέμα της αντισύλληψης.